|
Asus rt-ac87u problemer |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har prøvet at ændret på kanaler og dette hjalp ikke. Har prøvet at sætte beamforming på. Det jeg undrede over var at det værelse ovenpå som var tættest på routeren, faktisk lige under kunne ikke fange signal hvor i mod det værelse længst væk kunne trække 13mbit ud af 50mbit.
Det er et meget gammel hus som er renoveret. Bor til leje så ved ikke. Har haft kontakt med Asus support, sikke lidt de ved om noget. Men komplett sender en ny også sender jeg den gamle retur. Må indrømme jeg er skuffet og føler ikke den klare sig meget bedre end en standard router, standard routeren kunne trække 57mbit på tæt hold hvor Asus kun hev 54mbit ud. |
|
Samsung 65HU7505
Pioneer VSX-LX50 SVS 5 satelite SVS SB2000 JVC HD750 Sony PS4 |
|
![]() |
|
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
Faktisk er load tiden på hjemmesider hurtigere på standard routeren.
|
|
Samsung 65HU7505
|
![]() |
|
2ben ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
Når du får den nye er jeg spændt på om den er bedre. Skriver du en opdatering ?
Mvh. Torben |
|
![]() |
|
Hej Torben. Melder tilbage når den kommer. Men komplett var ikke særlig samarbejdsvilling og der skulle tales med hårde ord før de gik med til det for de ville ha jeg skulle hæfte for reklamationen hvis den ikke var defekt uagtet at Asus support mente den var defekt for de sagde så længe det ikke var beton og selv med en masse forstyrrelser skulle den kunne dække hele huset uden problemer.
|
|
Samsung 65HU7505
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9423 |
Jeg har samme model, giver fuld dækning her på 170m2 i 2 plan.
Load tiden på web sider har været ringe, men efter en fw Update her i formiddags så kører den meget bedre. |
|
![]() |
|
Ja jeg undrede rigtig meget at en router waoo selv siger er dårlig og anbefaler ikke at bruge den kan trække hurtigere net og hurtigere load tider. Men vil prøve at hente nyeste firmware. Hvordan installeres den når man skal hente den manuel ?
|
|
Samsung 65HU7505
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Ind i routerens webinterface og vælge opdatering, og så opdatering via fil.
M.v.h. |
|
![]() |
|
Tak Henrik :)
|
|
Samsung 65HU7505
|
![]() |
|
Flomsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Oktober-2013 Sted: Sønderjylland Status: Offline Point: 112 |
Du ikke den eneste som har problem med den router. Du kan følge md på disse 2 sider
http://www.snbforums.com/forums/asus-wireless.37/ Og http://forums.hardwarezone.com.sg/internet-bandwidth-networking-clinic-4/%5Bmaylyns-review%5D-asus-rt-ac87u-4781419-343.html |
|
![]() |
|
Enerneslo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 227 |
Alukraft eller ej, hvis du kan stå én meter fra routeren og den så falder ud, selvom du er på en fri kanal, så tyder alt jo på at den ikke virker som den skal.
Mht. hvad de skriver at den kan klare, så skal du nok ikke tage det alt for bogstavligt. Det er jo ikke noget de kan garantere, eftersom alle huse er forskellige. Der er noget bedre sendeforhold i et hus lavet af pap, frem for et der er lavet i armeret beton. Jeg har også selv lige købt en hos Komplett. Den sender noget bedre end Homeboxen fra TDC, men det er altså ikke sådan, at der bare er fuldt signal over alt nu. Prøv evt. at vinkle dine antenner anderledes hvis der er rum der har svagt signal. Redigeret af Enerneslo - 13-December-2015 kl. 11:53 |
|
![]() |
|
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
|
|
![]() |
|
så kom den nye routere hjem med posten. signalet er tip top og ingen problemer overhoved mere, hiver fuld hastighed selv på første salen. komplett er til grin efter min mening, havde jeg ikke stået fast og været uvidende så havde jeg troet routeren bare ikke kunne mere og det var mit hus som var problemet.
|
|
Samsung 65HU7505
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |