recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - asus rt-n66u router
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

asus rt-n66u router

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: asus rt-n66u router
    Sendt: 10-Maj-2014 kl. 21:21
Hvad skyldes det at når jeg skifter menu punkter i flg router asus rt-n66u så skal man trykke på f5 for at få den til og skifte til den side fane der er trykket på .

routeren er med nyeste fw lagt i 

factory er afprøvet 

problemet er oplevet på flere uafhængige maskiner 
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2014 kl. 22:58
Jeg har samme router, men oplever ikke dette.

M.v.h.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2014 kl. 00:12
jeg har lige prøvet og instalere firexox og det er samme problem

når der skiftes faneblad ,står der i bunden overfører fra 192.168.1.1 og cirkelen kører rundt indtil jeg trykker på f5 så kommer siden prompte .

problemet er samme hvis router står ved siden af maskinen med et kort kabel .

alt kører 1gbit hele vejen igennem .

win7 er opdateret
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2014 kl. 10:09
et side spørgsmål har dui erfaring med vpn ,jeg har oprettet en bruger i routeren og trukket nøgle filen ud og lagt den i modpartens vpn klient ,

klienten kan fint kalde op og få forbindelse ,men jeg kan ikke se netværket er der noget specielt man skal gøre i routeren ?

vedr det andet spørgsmål er asus nået til der må være en fejl i den og den skal byttes
Til top
lks Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-December-2009
Point: 133
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lks Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2014 kl. 12:26
At du ikke kan se netværket kan skyldes dit IP setup.
Hvilke ip adresser køre dit lokal netværk med, og hvilke adresser får man tildelt når der tilsluttes med VPN ?
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2014 kl. 15:10
routeren har 192.168.1.1

dhcp kører fra 21-35

det nr som jeg får på open vpn´n er

10.8.0.6

open vpn er instaleret på en samsung galaxy note3 lite

inde i routeren siger den connected udfra den påfældende bruger
Til top
lks Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lks Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2014 kl. 02:47
Der er dit problem, du får ikke en IP adresse som er i samme range som resten at netværket.
Jeg køre personlig selv router ip: 192.168.0.X
Og VPN ip 192.168.1.X

Du kan formenlig nøjes med at ændre VPN adressen til 192.168.2.X

Jeg har lige kontroleret det på min ASUS RT-AC68U og du kan selv ændre IP for VPN forbindelser under Avancerede Instillinger Under VPN fanen. Min står default til 192.168.10.2 - 11 (Husk at jeg ikke bruger det)

Redigeret af lks - 16-Maj-2014 kl. 02:52
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2014 kl. 09:51
jeg har lagt 192.168.2.1 ind og gemt

men der hvor nøgle filen eksporteres der står den og kører rundt med time glas hvad skyldes det ,jeg har prøvet og genstarte routeren og lægge fw om uden held .
Til top
lks Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lks Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2014 kl. 11:26
Jeg er ikke klare over hvilken nøgle fil du snakker om, jeg bruger ikke nogen fil.

Er det noget OpenVPN bruger ?
Til top
Romer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Juli-2007
Sted: Denmark
Point: 105
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Romer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2014 kl. 12:27
Prøv at højreklikke og vælg Kør som administrator når du skal starte Open VPN op.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2014 kl. 22:23
vpn klienten ligger på en android ,det er routeren der ikke vil lave filen :

RT-N66U will automatically generate an OVPN file with the Certification Authority key. You can provide the OVPN file with a username and password to all users connecting to the OpenVPN server. You can change the default settings of the OpenVPN server to provide a custom OPVN file for a specific connection type. To change OpenVPN server settings, go to Advanced Settings
routeren står blot med time glas og bliver ikke færdig ,routeren er reset lagt om intet hjælper 
Til top
lks Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lks Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2014 kl. 19:53
Hvor længe har du ventet på timeglasset, hvis der genereres en fil, skal routeren jo også havde tid til at genere den.

Kunne bare ikke se at min AC68U kunne generere en fil.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu