recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ASUS RT-N66U
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ASUS RT-N66U

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Nullerbasse Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 10-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nullerbasse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2012 kl. 15:44
Lækkert - Går og overvejer om jeg skulle skifte min D-Link DIR655 til denne. Den er begyndt at tabe signalet og skal ofte genstartes.
mvh. Keld
Squeezebox V3 + Duet + ReadyNAS Duo
Til top
Plex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-September-2005
Point: 618
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Plex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2012 kl. 15:57
Oprindeligt skrevet af Nullerbasse Nullerbasse skrev:

Spiller den stadigvæk max ??? - Er 5Ghz problemet løst ?

Ja problemet er løst, efter Apple udsendte en airport opdatering til min computer Smile

Ellers er jeg 100% tilfreds med den, og kæft hvor den rækker langt Tongue
Til top
abacus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 12-Februar-2005
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér abacus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2012 kl. 23:34
Er ved at skulle finde en ny router og har kikket på Asus RT-N66U men kan ikke se, om man kan låse de  af routeren tildelte ip-adresser så man er sikker på at det forskellige udstyr kan finde ud af det.
??
Ellers ser det ud til at være en router der vil frem i skoene?
Det er altid lidt af en jungle at finde nyt udstyr, da det for mange er en ren religion mht. fabrikater.
Willy
Til top
daemon9th Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 01-September-2010
Sted: Odense
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér daemon9th Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2012 kl. 09:16
Oprindeligt skrevet af abacus abacus skrev:

Er ved at skulle finde en ny router og har kikket på Asus RT-N66U men kan ikke se, om man kan låse de  af routeren tildelte ip-adresser så man er sikker på at det forskellige udstyr kan finde ud af det.
??
Ellers ser det ud til at være en router der vil frem i skoene?
Det er altid lidt af en jungle at finde nyt udstyr, da det for mange er en ren religion mht. fabrikater.
Willy

Det kan man under LAN -> DHCP Server "Enable Manual Assignment". Men det er ud fra MAC addressen og manuelt. Dvs. du 'låser' ikke en tildelt DHCP addresse, men assigner en fast IP til MAC adresse. Så lidt anderledes end andre routere.

Jeg har haft den i snart 4 måneder og har været yderst tilfreds. Hvis den kommer med .112 fw skal den dog opdateres.

Til top
abacus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér abacus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2012 kl. 11:18
Men så køber jeg RT-N66 og håber forhånds-forventningerne holder :-)
Niels
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2012 kl. 11:49
Oprindeligt skrevet af abacus abacus skrev:

Men så køber jeg RT-N66 og håber forhånds-forventningerne holder :-)
Niels

Jeg er i hvertfald imponeret over dækning og hastighed.
Jeg har en bekendt som bor i en gammel skolebygning. Han havde store problemer og slet ikke dækning i hele huset (inkl. 1. sal). På min anbefaling købte han en RT-N66U for 3 uger siden. Han har nu fin dækning i hele huset.

M.v.h.
Til top
abacus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér abacus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2012 kl. 20:47

Så er den installeret (Asus RT-n66u), det er ved gud ikke den nemmeste router jeg har sat op, de er enormt gode til at skjule de forskellige faciliteter. Det sidste jeg sloges med, var at kunne se mit ip-kamera udefra, men nu er det gjort.

Og så havde jeg kunnet undvære hele besværet, jeg troede at det var min router der var vakkelvorn, men så viste det sig at være en router i vores bolignetværk der først hvde nykker, og da jeg havde fået den nye router sat op, gik bolignettets router helt ned :-)

Niels

Til top
abacus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér abacus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2012 kl. 21:29
PS. er der nogle der har fundet ud af det der står i quick-start om, at man kan indstille køleelementet for bedste performence?
Niels
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu