|
ASUS RT-N66U |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Nullerbasse ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lækkert - Går og overvejer om jeg skulle skifte min D-Link DIR655 til denne. Den er begyndt at tabe signalet og skal ofte genstartes.
|
|
mvh. Keld
Squeezebox V3 + Duet + ReadyNAS Duo |
|
![]() |
|
Plex ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 618 |
Ja problemet er løst, efter Apple udsendte en airport opdatering til min computer ![]() Ellers er jeg 100% tilfreds med den, og kæft hvor den rækker langt
![]() |
|
![]() |
|
abacus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
Er ved at skulle finde en ny router og har kikket på Asus RT-N66U men kan ikke se, om man kan låse de af routeren tildelte ip-adresser så man er sikker på at det forskellige udstyr kan finde ud af det.
?? Ellers ser det ud til at være en router der vil frem i skoene? Det er altid lidt af en jungle at finde nyt udstyr, da det for mange er en ren religion mht. fabrikater. Willy
|
|
![]() |
|
daemon9th ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-September-2010 Sted: Odense Status: Offline Point: 45 |
Det kan man under LAN -> DHCP Server "Enable Manual Assignment". Men det er ud fra MAC addressen og manuelt. Dvs. du 'låser' ikke en tildelt DHCP addresse, men assigner en fast IP til MAC adresse. Så lidt anderledes end andre routere. Jeg har haft den i snart 4 måneder og har været yderst tilfreds. Hvis den kommer med .112 fw skal den dog opdateres. |
|
![]() |
|
abacus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
Men så køber jeg RT-N66 og håber forhånds-forventningerne holder :-)
Niels
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Jeg er i hvertfald imponeret over dækning og hastighed. Jeg har en bekendt som bor i en gammel skolebygning. Han havde store problemer og slet ikke dækning i hele huset (inkl. 1. sal). På min anbefaling købte han en RT-N66U for 3 uger siden. Han har nu fin dækning i hele huset. M.v.h.
|
|
![]() |
|
Så er den installeret (Asus RT-n66u), det er ved gud ikke den nemmeste router jeg har sat op, de er enormt gode til at skjule de forskellige faciliteter. Det sidste jeg sloges med, var at kunne se mit ip-kamera udefra, men nu er det gjort. Og så havde jeg kunnet undvære hele besværet, jeg troede at det var min router der var vakkelvorn, men så viste det sig at være en router i vores bolignetværk der først hvde nykker, og da jeg havde fået den nye router sat op, gik bolignettets router helt ned :-) Niels |
|
![]() |
|
PS. er der nogle der har fundet ud af det der står i quick-start om, at man kan indstille køleelementet for bedste performence?
Niels
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |