|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
simonselmer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-November-2008 Status: Offline Point: 144 |
![]() Sendt: 23-Juli-2011 kl. 17:14 |
Hej
Jeg er ved at installere MediaPortal på nyt mediacenter. En af de fede ting ved MP synes jeg er at man kan bruge TV-servere fra clienterne i huset. I den forbindelse tænkte jeg om ikke det var muligt også at dele settings og databaser, således at når mit Mediacenter er opdateret med nye TV-serier, film eller andet, så skal man ikke til også at importere det korrekt på alle clienterne. Det perfekte ville egentlig være at alt det jeg satte op på MediaCentret også var det der blev brugt på alle clienterne, TVguide setup, skin, databaser til f.eks. mymovies, TV-series osv. Min ide ville være at sørge for at alle indstillinger og databaser gemmes i en mappe som jeg så vil dele med resten af netværket, så alle clienterne ville være sat op til at hente indstillingerne og databaser i den dele mappe. Er dette helt gak gak? Har nogen eksperimenteret med dette før og ser I ellers udfordringer?
|
|
![]() |
|
michael9000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2009 Status: Offline Point: 786 |
![]() |
Databasen er den nemme del. Den med delte indstillinger og klient-plugins er værre - tvivler på at det bliver let med den måde MP er implementeret. Du vil unægteligt få problemer med concurrency i indstillingerne...
Redigeret af michael9000 - 23-Juli-2011 kl. 17:48 |
|
![]() |
|
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() |
Prøv at følge denne guide : http://wiki.team-mediaportal.com/UserGuides/CentralisedDatabases
|
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |