recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - At gå fra en TV-pakke til streaming
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

At gå fra en TV-pakke til streaming

 Besvar Besvar Side  123 9>
Forfatter
Besked
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: At gå fra en TV-pakke til streaming
    Sendt: 25-April-2020 kl. 12:41
Jeg har i den sidste måned fundet ud af, at man rent faktisk godt kan leve uden at have adgang til sport på TV.
Jeg har derfor besluttet at opsige min pakkeløsning hos Boxer, og sonderer pt terrænet for fremtiden. Heraf følger et par spørgsmål, som I muligvis kan besvare.

- Uden Boxer (og dermed uden kort fra Boxer), kan jeg fortsætte som før med at modtager DR som vanligt via antenne?

- TV2 har jeg tænkt mig at streame via TV2 Play, fungerer det fint og uden ventetider via appen?

- Hvis jeg skulle få lyst til at streame sport på et senere tidspunkt, hvilke streamingtjenester findes der så?
Er der en oversigt over sportstreaming et sted på nettet - evt. med priser på de forskellige tjenester?


Tak til alle der har mulighed for at lette min overgang fra fortiden til nutiden
Steen
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Online
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2020 kl. 12:50
TV2play virker upåklageligt synes jeg. Jeg ved ikke hvad du forventer af vente tid? Sport? Pas ser det ikke
Til top
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2020 kl. 12:54
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

TV2play virker upåklageligt synes jeg. Jeg ved ikke hvad du forventer af vente tid? Sport? Pas ser det ikke


Jeg tænkte bare på om det var irriterende at ville se fx Nyhederne på TV2, og skulle starte en app - om det var lige så nemt som via flow Tv
Steen
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2020 kl. 12:56
Ja DR er FTA free to air, så kan modtages uden andet end en antenne og en dvb-t2 tuner. Kan ikke huske om man stadigvæk kan modtage ikke HD med en dvb-t tuner.
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Online
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2020 kl. 13:14
Oprindeligt skrevet af isteen isteen skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

TV2play virker upåklageligt synes jeg. Jeg ved ikke hvad du forventer af vente tid? Sport? Pas ser det ikke


Jeg tænkte bare på om det var irriterende at ville se fx Nyhederne på TV2, og skulle starte en app - om det var lige så nemt som via flow Tv
nej det er ikke besværligt
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2020 kl. 15:36
TV2 PLAY virker ok men der er problemer med deres app. Pludselig fryser den efter reklameblok, opdatering af programindhold fungerer ikke. Lille hak i billedet ca. hvert 6. sekund. Har haft kontakt med deres support flere gange med der sker ikke rigtig forbedringer. Hvis du har 3 som mobilselskab kan du få rabat på TV2 PLAY.
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2020 kl. 15:56
Til top
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2020 kl. 16:54
Oprindeligt skrevet af longjohn2 longjohn2 skrev:

Sportsstreaming:

<div id="gtx-trans" style=": ; left: -43px; top: 6px;"><div ="gtx-trans-icon">


Er det ikke kun filmtjenesterne?
Steen
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2020 kl. 17:43
Oprindeligt skrevet af isteen isteen skrev:

Oprindeligt skrevet af longjohn2 longjohn2 skrev:

Sportsstreaming:

<div id="gtx-trans" style=": ; left: -43px; top: 6px;"><div ="gtx-trans-icon">


Er det ikke kun filmtjenesterne?

Jo, forkert link - her er det rigtige: https://digitalt.tv/streamingtjenester/
Til top
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2020 kl. 17:58
Aha, tak for linket
Steen
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1127
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2020 kl. 20:46
Oprindeligt skrevet af isteen isteen skrev:

Jeg har i den sidste måned fundet ud af, at man rent faktisk godt kan leve uden at have adgang til sport på TV.
Det er jo også fordi der ikke ER noget sport i tv i øjeblikket ;-) 
Jeg havde Dplay for bla. at se sport men droppede igen efter 3 dage. Hold da kæft noget lort. MEGA dårlig billede kvalitet og håbløs app. Hvilket også kan ses på trustpilot. 
Jeg vil have flow tv. Meget nemmere at se hvad der er i tv i aften på alle programmer. 
Til top
jbl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-November-2013
Sted: København
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jbl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2020 kl. 20:54
Jeg kan da også godt leve uden at se sport, når der intet sport er. Men jeg ved også at når sporten vender tilbage, og jeg ikke kan Se DET derby, DEN topkamp, DEN finale, DEN bjergetape, DET Grand Prix osv. fordi jeg sagtens kunne overskue at cable cutte, da der ikke fandtes sport, så kommer jeg til at ærgre mig så meget. Så selvom jeg har overvejet det et hav af gange, vil det aldrig blive til noget.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 9>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu