recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - At sortere digitale kanaler på samsung TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAt sortere digitale kanaler på samsung TV

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
JENC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 615
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2010 kl. 21:47
Oprindeligt skrevet af KlausV KlausV skrev:

Her er en løsning som virker, ved at man ændrer region fra nordisk til europæisk:
Sluk P2770HD.
På fjernbetjening trykkes: INFO, MENU, MUTE, POWER.
Under Option vælges Region = Europæisk.
Sluk TV og tænd igen.
Søg kanaler på ny:
 - Sæt digital kanal = Andre
 - indtast evt. manuelt frekvens, modulation, symbol hastighed og netværks ID.
Det virker for mig. Nu kan man sortere digitale kanaler via Tools menuen :-)
Hvorfor alverden Samsung har disablet denne mulighed for nordiske lande er uvist - det må være en fejl.
Jeg skrev i øvrigt en mail til Samsung, som skrev tilbage at sådan var det, og TV'et ikke kan opdateres med ny firmware!

Da tunerne i div. fjernsyn agerer lidt forskelligt efter type tilslutning, vil det hjælpe om du fortæller hvad du kører med succes i ovennævnte:  DVB-T eller DVB-C

Hvis det f.eks. er YouSee er det en god idé at du noterer dig hvor mange kanaler den finder inden du ændrer region. Og hvor mange kanaler den finder efter du ændrer region. Og så se om der er forskel.

Antal kanaler før/efter vil være interessant at høre, og også hvilken type og udbyder du anvender.
Til top
KlausV Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-November-2006
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2010 kl. 17:44
Jeg bruger DVB-C og YouSee.
Efter manuelt at have indtastet frekvens, modulation, symbol hastighed og netværks ID og søgt digitaler kanaler igen, har jeg præcist det samme antal kanaler (53 digitale TV kanaler + radiokanaler) som før.
Til top
JENC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2009
Point: 615
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2010 kl. 23:04
Oprindeligt skrevet af KlausV KlausV skrev:

Jeg bruger DVB-C og YouSee.
Efter manuelt at have indtastet frekvens, modulation, symbol hastighed og netværks ID og søgt digitaler kanaler igen, har jeg præcist det samme antal kanaler (53 digitale TV kanaler + radiokanaler) som før.

Thanx. Jeg har selv samme model. Rart at vide den kan sættes op til at sortere de digitale kanaler.
Til top
modnir Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-December-2009
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2010 kl. 21:59
Jeg har også problemer med at få mit p2770HD til at vise digitale kanaler. Når jeg laver en automatisk søgning af kanaler finder monitoren 8 digitale kanaler, ganske som foreskrevet i min YOU-SEE mellempakke. Når jeg vælger en af de digitale kanaler står der blot "Kodet signal" hen over skærmen.  Er der nogen som kan hjælpe mig til at se de digitale kanaler, herunder "DR HD" og "DR Update". På forhånd tak.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu