|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
I_Tronic ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2009 Status: Offline Point: 26 |
![]() Sendt: 27-Maj-2009 kl. 15:04 |
Hej Alle. Tak for hjælpen, alle de andre gange, jeg har spurgt dumt. Nu prøver vi igen. Jeg er flere gange stødt på, at folk kommenterer på, at billige tv rundt omkring på internet-salgs-steder er parallelimport. Jeg skal nok til at købe et panasonic PX80, og hvad gør jeg så? - hvad er ulempene, hvis der skulle være tale om parallelimport (hvis der er nogen). Lad mig give et eksempel. Er dette et parallel-imports tv, og hvis ja, hvordan identificerer i så det? http://www.cinemagic.dk/shop/panasonic-th-42px80ea-3971p.htm l Er den nogen, som kan anbefale et godt sted at købe panasonic? /Søren Redigeret af I_Tronic - 27-Maj-2009 kl. 15:05 |
|
![]() |
|
henriksommer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
![]() |
jeg købte en pz80 i 42 tommer som var parallelimport.
det havde en fejl fra ny af og har nu fået lavet det gratis af der hvor jeg har købt det. skræmmer mig på ingen måde at det er parallelimport. tv tuneren osv virker også 112% der er ingen forskal på mit og et "dansk" tv. |
|
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E Nvidia Shield Android Tv |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Du skal passe på at få panasonic fra feks UK, der kan du kun bruge det som monitor da tuneren som anvendes i UK ikke er den samme som i skandinavien, men at hente i sverige eller tyskland burde ikke volde problemer med panas modeller.
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() |
Du sender dem en mail... ved ikke lige om deres px80 er dansk. Deres nye panasonic modeller .. der skriver de det er "dansk model" http://www.cinemagic.dk/shop/panasonic-tx-p42x10y-4690p.html den er bare 300 kr dyrere end den px80 du har har set på.
Redigeret af bulk - 27-Maj-2009 kl. 15:31 |
|
![]() |
|
I_Tronic ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2009 Status: Offline Point: 26 |
![]() |
Wow... den havde jeg overset. Tak for det. Nogen der kan anbefale et sted i KBH, hvor man kan kigge på et stort udvalg af Pana? /Søren |
|
![]() |
|
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() |
De har den txp42x10 og txp50x10 og osse den txp50g10 og så var der selvfølgelig en Pioneer og nogle sony'er og en samsung. Der kørte bluray på alle skærmene så man rigtig kan sammenligne ... Jeg venter nu på min 50" skal komme Ups når ja .. jeg så osse den pioneer i 60" ... nøjj det er godt nok stort. Der kørte en film med will smith på.. da jeg var der.
Jeg kom ikke derud, men fik en god snak med sælger (tlf).. De sku efter sigende osse have alle sammen sat op og du kan osse se film derude.
Redigeret af bulk - 27-Maj-2009 kl. 15:55 |
|
![]() |
|
![]() |
Cool. Tak for det mate. /S |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |