|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Helmø ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 303 |
![]() Sendt: 24-Maj-2006 kl. 15:48 |
Jeg synes at denne processor ser meget lovende ud. 35W betyder jo stort set ingen varme - hvilket jo er ideelt! Nu er det bare at vente på at de kommer til DK... |
|
![]() |
|
ZackGem ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 842 |
![]() |
Hvilken model Athlon 64 3500+??
For de alm, selv Venice-kernen (som jeg selv benytter) bruger langt mere. Har du en stepping eller link eller noget? Specielt Veniceskernen er jo nettop kendt for den lave varmeudvikling, og høje overclockingspotentiale. Køre selv 4400+ med min 3500+, med en Systech Ninja køler. Dejlig støjsvagt :-) |
|
![]() |
|
Helmø ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 303 |
![]() |
http://www.xbitlabs.com/articles/cpu/display/amd-socket-am2_ 5.html Så vidt jeg kan se hedder den "Orleans" Det er den nye AM2 - kommer først om et par uger... Redigeret af Helmø - 24-Maj-2006 kl. 23:27 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |