recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Athlon processorer og varme?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAthlon processorer og varme?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
benzon Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Juli-2007
Status: Offline
Point: 92
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2007 kl. 16:53
Bygone >> Spilder lige min galde blære igen det er et MEDIACENTER det den skal kunne klare er DVD Gengivning, Optagelse af TV Musik Afspilning evt afspilning af HD der er en Amd 64x2 3800+ FINT nok der er sku da ikke behov for at købe en 6000 til mediacenter..... og helt ærligt AsRock så kan man lige så godt købe en Celeron 1000 mhz ... AsRock´s bundkort er så dårlige har kun dårlige erfaringer med dem

Redigeret af benzon - 24-Juli-2007 kl. 16:56
Til top
benzon Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Juli-2007
Point: 92
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2007 kl. 16:55
Karlshoj >> Pudsigt min Amd 64x2 køre på 21 grader ved normal rum temp og ved højere max 28 grader ved full Load sååå jeg ved ikke rigtig om du har ret
Til top
Karlshoj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2006
Point: 522
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2007 kl. 17:05

Oprindeligt skrevet af benzon benzon skrev:

Karlshoj >> Pudsigt min Amd 64x2 køre på 21 grader ved normal rum temp og ved højere max 28 grader ved full Load sååå jeg ved ikke rigtig om du har ret

Og, du har tilfældigvis samme bundkort? 28 grader ved full load - lyder i min verden som noget af en fejl måling.

Til top
Pizzabager Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

Oprettet: 08-Januar-2007
Point: 1964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2007 kl. 17:08

Oprindeligt skrevet af Bygone Bygone skrev:

Eneste X2 du kan få i 35w er en 3800+ og den er altså røvsløv i dagens danmark.

65w (som er samme watt forbrug som en Core2duo fra Intel) kan du max få en 5200+ X2...og du skal altså op i en 6000+ X2 for bare og matche ydelsen i en E6600 2,4ghz Core2duo...og en 6000+ bruger 125w, så køb intel og lad AMD ligge, de er bagefter idag.

Det var da underligt. jeg har en X2 3800+ og den virker da helt fint, jeg kan både spille tetris og tjekke email.. *sarkasm off*

Hvad snakker du om, du kunne evt spørge ham hvad han skal bruge den til før du spiller op, jeg kan alt det jeg vil med min X2 3800+, og hvad er det så lige jeg skal bruge en større CPU til??

HVis han spørger om AMD, så svar på det han spørger om, alt andet er respektløst. Kom igen, og næste gang uden så meget fanboy attitude.. 

Til top
Pizzabager Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

Oprettet: 08-Januar-2007
Point: 1964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2007 kl. 17:18

faldt forresten over den her CPU igår..

Det er en X2 som i hastighed ligger lige over X2 3800+ men har en max watt på 45.. den er jo som beregnet  til HTPC.. der er også en lillebror som er lidt  langsommere 

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=388027

Til top
Dark Helmet Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Januar-2007
Point: 134
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2007 kl. 22:17

Har bestilt en AMD Athlon 64 x2 +5200 EE.

Skal sidde på mit bundkort: ASUS M2A-VM HDMI med en NorthQ NQ3392 køler.

Til mit HTPC-brug burde det både kunne holde sig køligt og stille...

-----------------------------
"I can't breathe in this thing" - Dark Helmet
-----------------------------
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu