recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ATI 4870X2 HDMI tilslutning (TV og PC)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketATI 4870X2 HDMI tilslutning (TV og PC)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
atmorell Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 77
Direkte link til dette indlæg Emne: ATI 4870X2 HDMI tilslutning (TV og PC)
    Sendt: 17-November-2008 kl. 12:52
Jeg har en PC med et ATI 4870X2. Grafikkortet har 2 stk. HDMI udgange og sender både lyd og billede. (indbygget lydkort) Det fungere rigtigt godt og jeg får også billede og lyd når jeg tilslutter et HDMI kabel til mit Pioneer TV.

Nu kunne jeg så godt tænke mig at trække et HDMI kabel fra den anden HDMI port ind til mit kontor. Hvordan får jeg tilsluttet en LCD monitor (DVI) og nogle computer højtalere (mini jack)? Der er jo både lyd og billede i kablet, så det burde vel være muligt at splitte det ud i DVI og lyd...

Alternativt kunne jeg trække et kabel fra udgangen på mit bundkort ind til mine PC højtalere. Ulempen ved dette er at jeg så vil komme til at bruge to lydkort i Vista, og dermed være nød til at skifte imellem dem.

Nogle forsalg? 
Mvh Asbjørn Morell
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu