|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kbking ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() Sendt: 21-Januar-2010 kl. 13:34 |
Jeg har lige skiftet mit HTPC bunkort ud fra et GA-MA78GM-S2H til et Asus AT3N7A-I. Jeg må indrømme jeg er lidt skuffet over billedet fra Nvidia i forhold til ATI. så jeg vil lige hører jer. Har ATI et bedre billede end nvidia?eller er der nogen tweaks på nvidia som jeg har overset?
Redigeret af kbking - 21-Januar-2010 kl. 13:34 |
|
![]() |
|
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() |
Jeg har en maskine med nVidia og en med ATI, men en direkte sammenligning har jeg ikke prøvet.
Hvis du skal optimere ifht. afspilning, kan du måske bruge disse artikler :
http://nunnally.ahmygoddess.net/watching-h264-videos-using-compute-unified-device-architecture-cuda/
|
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
![]() |
|
kbking ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
det er ikke afspilning jeg mener, jeg mener selve billedet, hvor jeg syntes at mit ATi kort havde et pænere billede, hvor farver og kontrast står bedre end nvidia (og ja jeg har prøvet at
korrigere div. instillinger). |
|
![]() |
|
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() |
Jep jeg er med :-)
Jeg har faktisk selv overvejet nogle fine kalibreringsværktøjer, både til selve billedkvaliteten, men også til at checke om billedet nu også kører helt flydende når man presser kraftige panoreringer osv igennem.
|
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |