|
Atmos 5.2.4 vs 7.2.4 |
Besvar |
Forfatter | |
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 04-Marts-2020 kl. 18:09 |
Ansporet af den nylige tråd om Atmos 5.2.2 vs 5.2.4, kom jeg til at tænke på dette, som jeg vil spørge jer andre om:
Er der nogen, som har testet både 5.2.4 og 7.2.4 og kan fortælle lidt om deres erfaringer? Bliver Atmos mærkbart bedre med Surround-Back? Tillægsspørgsmål: er det på visse receivere muligt at tilkoble både et "normalt" 7.2 setup og et 5.2.4 setup, som receiver så kan skifte imellem, alt efter lydformat?
Redigeret af jacobe - 04-Marts-2020 kl. 22:20 |
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
BUMP - er ret nysgerrig på dette, da jeg har et ret godt tilbud på hånden på en billig receiver, som desværre kun kan køre 5.2.4.
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1413 |
Funktioner
Tak(0)
|
Da der er tydelig forskel på 5.1 og 7.1, så vil der også være det 5.1.4 og 7.1.4.
Faktisk bør det gi' mere at gå fra 5.1 til 7.1, end at gå fra "uden Atmos" til "med Atmos". |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |