|
Atmos 9.2.4 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tabbycph ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2014 Sted: Kbh S Status: Offline Point: 89 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-December-2016 kl. 12:44 |
Hej alle, jeg har kørt med 5.2.4 i et lille års tid og har fornyligt opgraderet til 7.2.4, hvor lyder det godt, men da jeg hav et par højtalere til overs, så ville jeg lave 9.2.4 med 2 stk Marantz 7010, har lavet 9.2.2 delen, hvor jeg efter kalibreringen, piller de 2 lofthøjtalere fra og sætter den anden op til og køre 7.2.4 og efter kali, piller 7 delen fra.
9.2.2 delen er kaliberet og inden jeg lavede de 4 loft, så ville jeg lige teste 9.2.2, alle atmos demoerne lyder bare dejligt, kan høre alle 9 højtalere blive brugt, men så snart jeg tager en atmos film, så bliver der kun brugt 7 højtalere ud af de 9, kan det være rigtigt, troede sagtens atmos var til blive højtalere end kun 7.1.4....... øvv
Redigeret af tabbycph - 28-December-2016 kl. 12:44 |
|
![]() |
|
tabbycph ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2014 Sted: Kbh S Status: Offline Point: 89 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Efter og havde hørt nogle flere film, så er der lyd i widerne, men de bliver ikke brugt så meget.
|
|
![]() |
|
Eeyore ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 362 |
Wides er ikke en del af det oprindelige lydspor, men mixes via audyssey
DSX. Hvis DSX Wides slås aktivt til så kan man desværre ikke have
Atmos/DTS-X samtidig på SR7010.
Du burde dog kunne få det til at virke hvis du kører 9.2.0 på den ene med DSX Wides slået til og så 0.0.4 på den anden uden DSX Wides. Reelt ville du også kunne køre med op til 8 lofthøjtalere på dette setup, men så mister du DSX Wides igen. |
|
![]() |
|
Man kan sagtens køre 9.1.2 på en 7010 med Atmos.
|
|
![]() |
|
Eeyore ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 362 |
Ikke hvis det er DSX wides. Det vil min i hvert fald ikke.
|
|
![]() |
|
Ikke noget problem her ihvertfald og det står også i manualen.
|
|
![]() |
|
Hmm, det må jeg lige se om jeg kan få tid til at rode med i aften.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |