|
atmos højtalere |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
ole post ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 565 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Januar-2017 kl. 16:29 |
|
hej skal købe atmos højtalere, men hvilke kan bruges og hvad kan anbefales.
kan ikke bruge indbygnings højtalere da jeg har gipsloft. har set på nogle svs prime elevation, men de skal sidde oppe under loftet og ud til siden, det er da ikke optimalt vel. tænker på nogle helst hvide enten runde eller retangulære, men alt har interesse |
||
Ole Hansen
|
||
![]() |
||
mortenstryhn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Marts-2006 Status: Offline Point: 141 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ved jeg nu ikke helt om jeg er enig med dig i. Jeg har købt nogle Cambridge Audio C46, som er lavet til at blive installeret i et gipsloft. Jeg har ikke fået dem installeret endnu, så kan ikke sige noget om performance, men de har samme størrelse og vægt som et indbygningsspot.
|
||
![]() |
||
Baun87 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Oktober-2015 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 179 |
|
Cambridge Audio ws30
![]() |
||
M.v.h.
Kasper (Baun87) https://forum.recordere.dk/bauns-venlige-kone-atmos-hjemmebio_topic148197_page1.html?KW=baun87 |
||
![]() |
||
André S ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
|
Lyngdorf kommer snart ud med nogen der hedder Mh-2.
Kommer til at koste 2999kr. Eller så ville Jamo D500 LCR Måske være en mulighed også? |
||
![]() |
||
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
|
Jeg har disse og er godt tilfreds med dem
|
||
![]() |
||
Boddicker ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-September-2014 Status: Offline Point: 82 |
|
Xtz 95.22 synes jeg giver meget for pengene
|
||
Dynaudio SP40-2xREL T7/i-Lyngdorf 1120-LG 77"C3
|
||
![]() |
||
anoz ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2007 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 421 |
|
Har også disse og er også rigtig godt tilfreds! |
||
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
|
||
![]() |
||
ole post ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 565 |
|
|
||
Ole Hansen
|
||
![]() |
||
peter biofreak ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-December-2015 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
|
|
||
![]() |
||
|
tak for indput, tænker også selv på svs prime, da resten af højtalerne består af svs.
men de kan vel egentlig kun monteres ude i siden af væggen op mod loftet, og pege nedad. når man ser andre opsætninger sidder de direkte i loftet. men så er problemet ved dem som skal sidde foran på loftet, der passer de jo ikke rigtig, eller hvad
|
||
Ole Hansen
|
||
![]() |
||
peter biofreak ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-December-2015 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
|
https://cdn.shopify.com/s/files/1/0921/3560/files/elevation_direct_radiatingc.jpg
|
||
![]() |
||
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
|
Har du dem monteret i loftet? Hvis ja, hvordan?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |