|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
chillertechnic ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() Sendt: 04-August-2009 kl. 17:56 |
Jeg har nu fået den her dejlige skærm ind af døren og har så fundet ud af, at det beslag jeg har til den, er for lille
![]() Så vil lige spørge hvilket beslag i bruger til jeres, så det kan hænge på væggen? |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
jeg bruger et originalt Pioneer beslag da de trækker skærmen helt tæt ind til skærmen, og så er man helt sikker på det passer og er let at montere det som passer til din er PDK-WM03 og det er rævedyrt... koster omkring de 3k Redigeret af rhsin - 04-August-2009 kl. 18:17 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
chillertechnic ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
ZzZzzzz det er sgu lidt peberet... gør ikke noget det ikke kommer helt tæt til væggen.. må se om der er andre der evt bruger et andet, ellers smutter jeg bare forbi en butik og høre dem af |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
harald nyborg har noget til 249 det er da muligt det passer, prøv mål afstand til hullerne og hør dem... det er ihvertfald billigt
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Jeg har lige sat min 46" PZ85 op med det her beslag til 295 Kr.. Jeg tror også det passer med din skærm. Nemt at sætte op og skærmen sidder kun 4 cm fra væggen. Redigeret af Klondike - 05-August-2009 kl. 13:50 |
|
![]() |
|
LeBlodia ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 341 |
![]() |
Aldi har fra i morgen et universal beslag til 199,- kr. som skulle kunne bruges til alle LCD- eller plasma TV skærme fra 30" - 63" med max vægt på op til 75 kg. Overvejer selv at købe det til mit 5090H |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Ellers er der Silvan. De har permanent billige beslag. Ok, ikke 199, men dog billige. /Lars Redigeret af Lars - 04-August-2009 kl. 19:35 |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
![]() |
Tror ikke de passer... det vogels jeg har, det tager op til 65" - men det er for smalt desværre...
Har lige målt og der er ca 90cm mellem monteringshullerne i bredden og så 50cm i højden... prøve avxperten.dk beslag finder og den kunne ikke finde nogle, som passede til de mål ![]() måske jeg kan blive nødt til, at købe det originale beslag ![]() |
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() |
http://www.proshop.dk/showproduct.aspx?prodid=182352
Køb dette her.... det er bare genialt. Og det er billigt. Passer til ALLE størrelser og er nemt at sætte op. Og skærmen kommer tæt på væggen. Har brugt det både til et 42 og 50 tommer skærm...... http://www.klik1stik.dk/product.asp?product=5788 Her skulle være et billede Redigeret af Ning - 04-August-2009 kl. 21:19 |
|
Ning
|
|
![]() |
|
mgmg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Oktober-2005 Status: Offline Point: 1066 |
![]() |
Vogels VFW 065 til under en plov. Sidder tæt til væggen. |
|
Kuro
|
|
![]() |
|
![]() |
Vogels 6405 burde gøre tricket :D
Tror endda jeg kan bruge det stykke der sidder på væggen fra mit 6305... Redigeret af chillertechnic - 04-August-2009 kl. 22:03 |
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() |
Den jeg linker til koster under 250.............. incl levering..........
|
|
Ning
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |