|
Att. SVS AS EQ1 ejere |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SandSand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Valby Status: Offline Point: 525 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Marts-2013 kl. 20:04 |
Hejsa
Jeg har sådan en SVS AS EQ1, og er lige flyttet og så har jeg ikke pakket mine ting ordentlig (dumt) Men nu er jeg i tvivl om jeg har fundet den rigtige strømforsyning til den frem. Jeg har åbenbart et par stykker som passer i stikket. Så hvis det er en venlig sjæl som også har denne lille SVS audyssey, som kan fortælle mig hvorden den rigtige strømforsyning skal se ud? På forhånd tak ;)
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Manualen siger 12v
Står der ikke noget på eq'en med 12v xx mA? BS
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Sålænge den er 12V og har "nok" mA skal du ikke være bange. Har den for meget sker der ingen ting. Den vil køre som normalt. Er der for få vil den ikke tænde/starte op.
|
|
![]() |
|
SandSand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Valby Status: Offline Point: 525 |
Ok tak for svarene, der står 1.5 mA på boksen, så jeg tager den med 2 og sætter på.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |