|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | ||
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
|
Jeg synes man glemmer en åben og billig mulighed, hvilket er en kalibreringsdvd, som f.eks. DVE Essentials, som kan erhverves for under 200 Kr. Hvis man er tålmodighed, og har mod og lyst til at begive sig ud i en mindre kalibrering af sit Tv, er det en oplagt mulighed for at forbedre sit display. Nu er vi G20-ejere forholdsvis heldige med, at vi har en THX-Mode, som giver et pænt resultat, så forskellen på en kalibrering via en DVE vil ikke være lige så omfattende, som hvis det blev kalibreret på et typisk LCD-Tv med overskruede farver, og dårlige standardindstillinger, men stadigvæk en fantastisk guide, som kan berige alle nybegyndere, men det kræver dog, at man har sine engelskkundskaber i orden.
|
||
![]() |
||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
|
Jeg har bare valgt THX-Mode og så køre det. Er ganske tilfreds med billedet gidet giver.
|
||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
||
![]() |
||
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
|
Ganske enig ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12434 |
![]() |
|
Sæt den over på THX mode, skru skarphed ned til nul (også vigtigt), og sluk for alskens DNR og andet 'billedforbedring'. Så er et G20 indstillet temmeligt fornuftigt.
|
||
![]() |
||
boom-boom ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-September-2004 Status: Offline Point: 90 |
![]() |
|
Dette giver slet ingen mening for mig? Har nu slået over på THX mode og skarphed på nul. Det billede jeg nu får er meget mørkt, uskarpt og i det hele taget uldent. Det minder på ingen måde om et godt skarpt og klart billede. Der må afgjort skulle noget mere til?? Herudover er mit nu 1½ uge gamle G20E sendt på værksted efter samråd med forhandleren. Dette skyldes den højtlydte summen som efter disse 1½ uge er virkelig forstyrrende og irriterende. Jeg kan ikke tænke på at skulle leve med det i årevis. Vi får at se hvad deres kommentar bliver og hvad de eventuelt kan gøre ved problemet. |
||
![]() |
||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
![]() |
|
HD er generelt ret lækkert på en G20,[/QUOTE] ikke normalt, Afhænger af kilde. Man bør læse Flatpanels anmeldele af de forskellige udbyderes signal/billedkvalitet Tag f.eks. You See , kabel(største udbyder) og Boxer, her er billedkvalitenen meget sølle,... ja endda meget sølle i forhold til Canal Digital kabel og Stofa/Telia kabel |
||
E.L.
|
||
![]() |
||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
![]() |
|
Jeg er dybt uenig Jeg havde indtil jeg fik min PX80 den sidste 36 Pana model CRT. Der var oceaner til forskel med alm. You See signal. Fladskærmen er en klar forbedring |
||
E.L.
|
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
har du set din px80 ved siden af din crt tv
en px80 er sku da ikke bedre end et crt tv med hverken analog eller et digital signal(SD) sammenligner med en phillips 32 tommer topmodel crt tv. en mepg4 boks i røven og den slå alt i SD, vi kender i dag. i rå billedekvalitet PS har selv haft en px80 Redigeret af xcardman - 25-Maj-2010 kl. 16:01 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja, da jeg fik min PX80 gik jeg over til You See kabel Mit gamle panse var stadigvæk sat til parabolen. PX 80 var klart, jeg siger..klart bedre, tro mig kan være at at hvis jeg byttede signalgiver ville der ske noget? men normalt er parabolbilledet klart bedst. |
||
E.L.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |