|
ATV 3 hopper af? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Maj-2014 kl. 22:46 |
Kan nogen fortælle mig hvorfor mit ATV 3 hopper af det trådløse netværk indimellem? Det er begyndt at ske ganske ofte. Har set en artikel hvori der stod der var fejl i nogle ATV og Apple havde tilbagekaldt dem. Man ku se på serienummeret om ens ATV var omfattet af fejlen. Det er mit ikke.
Men hvad kan det så være og hvad kan jeg gøre. Det er så irriterende. Kan det være min udbyder (glenten) mindes ik problemet var der med TDC. I al fald ikke i samme udstrækning |
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skal siges jeg kører 20/20 mener jeg. Så kan ik være det.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
Der kan være flere årsager.
Dårlig wifi dækning i hjemmet. Måske for mange wifi net i området der bruger samme kanal. Til det kan man bruge programmet: inSSIDer det kan vise hvor meget der er i gang og hvor. Dårlig Router. |
|
![]() |
|
Hvordan bruger jeg det program? Altså hvad skal jeg gøre?
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
en lille vejledning
Link vejledningen kan fint bruges hos andre udbydere Redigeret af hansie - 01-Juni-2014 kl. 08:55 |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Hvor ser du de numre om tilbagekaldelse. Hat nemlig ofte problemer med mit også?
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
Har i prøvet at starte forfra? Simpelthen genstarte maskinen?
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Jeg har geninstalleres den flere gange. Både via iTunes og på maskinen
|
|
![]() |
|
Jeg googlede det. Det var en artikel fra lyd og billede sidste år. Kan ik finde det lige nu.
Genstarte? Altså tage strømmen? Ja, det er også prøvet. |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
Nej, i indstillinger, generelt, nulstil og start igen. Det hjalp hos mig.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Hvordan kan det mon være at det hjalp?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19800 |
Havde samme problem med min, på et tidspunkt gik den helt agurk. Min var med et af de berørte serienumre, heldigvis var ham jeg havde købt den af (brugt) så rar at han fremskaffede en ny kvittering og jeg kunne sende min til rep.
Eller rettere den blev byttet! Efterfølgende drillede den kun ganske få gange. Så skiftede jeg til TDC home duo (og heraf følgende modem/router) og den har aldrig slået en skid siden da. Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |