|
ATV 4K 2end eller 3rd gen? |
Besvar | Side <1234 5> |
Forfatter | |||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Teori og praksis er aldrig helt det samme
Fik fastspeed routeren i eftermiddag, og har bøvlet med at få den hængt op ved siden af fiber boksen. I et teknikrum hvor fjernvarme, genvex anlæg, elmåler, varmemåler og vandmåler alle har en fin stikdåse. Men hvorfor der ikke er lavet stikdåser til fiberboks og router, fatter jeg ikke. Så er ude i noget Georg G løsning for at få strøm til de to apparater. Og for at gøre arbejdet endnu mere nådesløst, kan det heller ikke komme på nettet. Så skal ha ringet til fiberboksens ejermand i morgen og ha service fra starten. Wifi virker fint.
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej. Klaus
|
|||
sokken
Guld medlem Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 648 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så du mener at hvis man har 100 men kun måler 30 fordi router står langt så vil man også kun måle 30 hvis man har 1000.
Det er i hvert ikke den erfaring jeg har
|
|||
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1561 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvis du har oplevet noget andet, må det nødvendigvis skyldes andre faktorer.
|
|||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nå fandt ud af hvad der er galt! Jeg havde lige overset en dato i bestillings mailen, at routeren kom ca en uge før d.10.11, som er den dato de åbner for linien. Mærkeligt for jeg var overbevist om at det gik hurtigere når fiber og fiberboks er installeret.
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
Rolf Lemmike
Guld medlem Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1054 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Afstanden gør, at signalet mister en procentdel af sin styrke. Dermed vil det være starthastigheden der er afgørende. |
|||
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1561 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||
Der er åbnet en Power i Haderslev i dag, så fik lige en Apple TV 4K 2022 3rd gen til 999,-
Fik samtidig et hdmi Premium 8K kabel til 199,- Redigeret af Munch - 03-November-2023 kl. 20:10 |
|||
|
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ikke det der ligner… Klaus
|
|||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så har jeg fået mit Panasonic 65 GZ2000 op på væggen igen i ny lejlighed. Der er fastspeed router i teknikskabet, og et Apple TV 3’rd gen sat til hdmi 1 med et 8k kabel (så er man da sikker på det ikke er flaskehalsen)
Men her kommer problemet, TV viser et sort banner med hvid tekst på tværs af hele skærmen med teksten. Hvordan får jeg den til at holde op med det? ”Ugyldig systemtid, timerprogrammering vil ikke virke. Tryk på TV knappen på fjernbetjeningen og kontroller tidsvisning på banner”
|
|||
|
|||
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1402 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Er det ikke blot uret i dit TV der ikke er opsat?
|
|||
Mvh Jesper
|
|||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jo præcis! Det lader til at det ikke kan få tiden fra internettet, men kun fra kabel TV. Der findes ikke en menu hvor uret kan stilles så vidt jeg ved. Håber der er nogen der ved mere… Jeg kan heller ikke få TV til at gå i standby = rød led. Den lyser gult når jeg slukker TV, hvilket betyder det trækker vel op til 8-10 watt. Om det så har noget at gøre med den ikke kan sætte korrekt tid, ved jeg ikke.
Redigeret af Munch - 19-November-2023 kl. 16:08 |
|||
|
|||
Besvar | Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |