|
ATV 4K 2end eller 3rd gen? |
Besvar | Side <1 2345> |
Forfatter | |||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4701 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Spurgte Siri om klokken og fik den på ATV. Men det kommer ikke op i TV.
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1561 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja det blir det næste forsøg for at tilfresstille et ellers fantastisk TV. Konstruktørerne har bare ikke forudset en udvikling der går i retning af skrot flow TV og erstat med streaming.
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19467 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Og du er sikker på at du ikke har en optagelse der er programmeret, men endnu ikke optaget? Klaus
|
|||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||
Har mokket et langt antennekabel sammen af to kabler forbundet og sat i Stofa antenne blokken i teknikskabet. Ser ud til den finder noget, så det signal er ikke lukket.
Og efter 10 min har den fundet 33 radiostationer og 1 Norlyskanalen. Tid og dato står nu korrekt i info banneret. Så det løste problemet for nu. Men hvad hvis der blir strømafbrydelse?
|
|||
|
|||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej og det kan jeg heller ikke kontrollere. Inde i EPG står Norlyskanalen med uafbrudt bjælke. Trykker jeg ok for timeroptagelse, hopper den bare over og viser programmet. Men tidsindstillingen løste også den gule lampe, som nu lyser rød i stand by. Så den lyste altså gul pga mgl tidsindstilling
Redigeret af Munch - 20-November-2023 kl. 12:19 |
|||
|
|||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg undrer mig over den store forskel i vol styrke mellem DR og TV2 apps.
DR ligger på 30-35 i vol, mens TV2 ligger på 55-60 i vol, for at begge lyder lige højt. Er det noget der kan ændres på i ATV?
|
|||
|
|||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5273 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Du skal vælge i den pågældende app mener jeg.
|
|||
Mvh. JørgenT
|
|||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det aner jeg ikke hvordan man gør. Appen kan kun klikkes på når man skal se TV2, det det er på ATV’en. Jeg har kigget på mit.TV2.dk, hvor der kan skiftes abonnement og vælges nyheds region. Men ikke noget med ændringer i app.
|
|||
|
|||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5273 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Har ikke TV2 Play for tiden, så kan ikke teste det. Men prøv med swipe/pil ned eller op får at få det frem (hvis det findes, kan ikke huske præcist om det er muligt ) På Plex afspiller er det swipe ned for lyd og undertekst på optagelse fra TV2 fra YouSee kabeltv
|
|||
Mvh. JørgenT
|
|||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er da frygteligt besværligt at komme hen til tekst og lyd symbol, men det lykkedes! Der er 3 valg, men den midterste blir hoppet over Formindsk høje lyde Lydspor Flere kanaler Dansk
|
|||
|
|||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så lykkedes det i indstillings appen at få skiftet til stereo Redigeret af Munch - 25-November-2023 kl. 16:48 |
|||
|
|||
Besvar | Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |