|
ATV 4K og 1 års ATV+ abonnement? |
Besvar |
Forfatter | |
#29_Peter
Ny bruger Oprettet: 01-April-2019 Sted: Vanløse Status: Offline Point: 18 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-Oktober-2019 kl. 11:51 |
Hey
Jeg er ved at skulle købe ATV 4K. Hos apple.dk koster den 1.499,- inkl. 1 års gratis abonnement på Apple TV+. Jeg kan sagtens finde ATV 4K billigere, men får man så 1 års abonnement med i hatten? /P
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(1)
|
Det gælder hos Apple og alle Apple-autoriserede forhandlere (det må næsten være dem, som ikke parallelimporterer?).
"Alle nye iPhone-, iPad-, iPod touch-, Apple TV- og Mac-modeller, der er i stand til at køre de seneste versioner af iOS, iPadOS, tvOS eller macOS, og som er købt hos Apple eller en Apple-autoriseret forhandler efter 10. september 2019, er kvalificerede. " Se denne supportside: https://support.apple.com/da-dk/HT210573 EDIT: Linkfix
Redigeret af Rasmus Larsen - 23-Oktober-2019 kl. 13:51 |
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
#29_Peter
Ny bruger Oprettet: 01-April-2019 Sted: Vanløse Status: Offline Point: 18 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det gi'r mening. Tak!
PS. Linket lader til at være dødt
|
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12321 |
Funktioner
Tak(0)
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og dem der ikke parallelimporterer har ca samme priser som Apple.dk
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Power må være officiel forhandler. De har Apple TV 4K 32GB til 1299 kr. så det er da trods alt en 200 kroners besparelse.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
itjf
Bruger Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 152 |
Funktioner
Tak(0)
|
Både Power, Elgiganten og Bilka er autoriserede Apple forhandlere.
Redigeret af itjf - 24-Oktober-2019 kl. 07:33 |
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har lige fået en ny Iphone og i den forbindelse har jeg fået et års abonnement til TV+.
Men det er godt nok begrændset med udbyddet. Så må sku håbe de får meget fart på. |
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
med mindre jeg får abo kastet i nakken, så bliver det for mit vedkommende nok mere en venten på disney+ i stedet :-)
|
|
OleRas
Bruger Oprettet: 29-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Hm, det virker heller ikke som Apple er interesserede i kunder til deres nye tv+ produkt. Man kan tilsyneladende ikke betale med noget så almindeligt som et VISA kort, har nu prøvet med 3 forskellige, men alle afvises, med en besked om at de ikke kan verificeres... Så der gik de glip af den kunde... |
|
/Ole
__________________ Samsung UE55D8005 - Samsung UE75JU7005 - CD HD101-ST - Sony BDV-EF420 Home Cinema Squeezebox: 1 x Controller, 2 x Receiver, 2 x Radio. |
|
itjf
Bruger Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 152 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kunne ikke verificere mit kort gennem Apple TV boksen. I stedet tilknyttede jeg mit kort til mit Apple-ID og derefter kunne jeg få det gratis abonnement til ATV+ |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |