|
ATV 4k og Samsung UE49KS7005 SUHD HDR |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kragster ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2008 Status: Offline Point: 57 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-November-2017 kl. 09:04 |
Hej Folkens, Nogle idéer til hvad der kan være galt? ![]() Hvilket format fra ATV4K vil være det optimale på dette TV? 4K HDR 60HZ?
Mvh Lars Kragh-Hvidberg |
|
![]() |
|
kragster ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2008 Status: Offline Point: 57 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Selv hvis jeg vælger 1080P/SDR uanset frekvens, så går TVet i sort.
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
Jeg ved ikke hvad der hedder hos Samsung, men det ku lyde til at uhd ikke er sat til på hdmi indgangene?
Kan man nøjes med hdr på hdmi kun og derfor uhd IKKE er sat til? |
|
![]() |
|
Jeg kan ikke se at UHD skal enables.
Hvad vil det optimale video output være til UE49KS7005 TVet? 4K HDR 50HZ? Jeg har et andet UHD fjernsyn derhjemme, som jeg vil forsøge at sætte ATV til i eftermiddag, for at se om det kan være TV'et den er gal med.
Redigeret af kragster - 23-November-2017 kl. 13:11 |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Nej, der er kun én indstilling, som hedder "HDMI UHD Color" ![]() |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Testede det på mit andet SAMSUNG UHD TV og der kørte ATV bare 4K/HDR 60 hz uden opsætning, så derfor ringede jeg til Samsung. De testede det med fjernsupport og kunne konludere en fejl på HDMI porten. De sender en ny One Connect boks, så lad os håbe den dur!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |