|
ATV 4K Træls opstarts popup |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JaAndersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Juni-2018 kl. 15:31 |
Jeg får denne popup, hvergang jeg tænder for vores Apple tv i stuen? (vi har 2 styk af dem)
![]() Det kører via en Logitech Harmony hub - har prøvet at lægge et "tryk på menu" ind efter 2-3 sekunder, men det er som om det ikke rigtig hjælper Er jeg kommet til at pille et eller andet "smart" sted i nogle indstillinger på ATV'en der gør at den soørger hver gang??
|
|
![]() |
|
JaAndersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kan få den væk ved selv at trykke menu på Logitech fjernbetjeningen når det hele er startet op
Jaja, jeg ved det godt - world class problems Men det er irreterende alligevel ;)
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4620 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er en menu, der er kommet med Airplay 2. Den fremkaldes ved at holde Play-knappen på Apples fjernbetjening nede.
Prøv engang at omkonfigurér din Logitech til at vække boksen med en anden knap end Play. Fx. menu eller hjem knapperne.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |