recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ATV, US iTunes & deling i hjemmet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ATV, US iTunes & deling i hjemmet

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
orm08 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Januar-2010
Status: Offline
Point: 237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér orm08 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: ATV, US iTunes & deling i hjemmet
    Sendt: 12-August-2012 kl. 09:07
Har 2 ATV (ikke jailbreak) med tilhørende US iTunes sccount til leje af film og NetFlix.

Derudover har vi 3 iPhones med hver sin Danske account, en iPad på min DK account og en Synology DS212+ NAS

Nu til spørgsmålet: kan man opsætte deling i hjemmet som fungerer både med DK og US iTunes accounts, og i givet fald skal man så brugen US accounten eller en af de danske som account til Deling i hjemmet ?

Hvem har erfaringer med det ?
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1600
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2012 kl. 11:16
Jeg kører med min danske til Deling i hjemmet og kun min US til leje af film.
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1600
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2012 kl. 11:17
Dette er på ATV2. De andre iOS enheder i hjemmet kører videre på deres egne DK konti.
Til top
orm08 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Januar-2010
Point: 237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér orm08 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2012 kl. 11:47
Jeg skal lige være helt sikker, har du også sat din ATV2 op til deling med den danske konto ?

Eller bruger du deling i hjemmet med "de danske enheder" ?
Til top
Nikodk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Juli-2004
Sted: nær Roskilde
Point: 1836
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nikodk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2012 kl. 16:50
Det er vist underordnet, hvilken konto der benyttes til deling i hjemmet - blot alle enheder benytter den samme
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu