recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - atv2 for begyndere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

atv2 for begyndere

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
zutcorp Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Januar-2008
Sted: Viby Sj,Denmark
Status: Offline
Point: 98
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zutcorp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2012 kl. 12:32
Har rodet med pc versioner af xbmc og plex de seneste dage og er blevet enig med mig selv om at prøve plex af først. Så jeg har fået handbraket min dvd rips og glæder mig til at komme igang med selve boksen i eftermiddag.

Men har da fået plex til at køre ok med iPad indtil videre. Selvom den hakker noget...
Til top
zutcorp Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Januar-2008
Sted: Viby Sj,Denmark
Status: Offline
Point: 98
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zutcorp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2012 kl. 22:49
Opgav plex igen. Kørte skidt på Ipad og der skulle reencodes for mange filer til jeg gad.

Rodede lidt med XBMC inden jeg gav mig og hentede firecore. Det spiller til gengæld meget tæt ved max indtil videre. Ret imponeret.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu