recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ATV2 jailbroken alternativ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ATV2 jailbroken alternativ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Insaniac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 395
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Insaniac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: ATV2 jailbroken alternativ?
    Sendt: 06-August-2015 kl. 10:44
Kære alle,

jeg har et jailbroken AppleTV2,  hvorpå der er installeret FireCore (Infuse) og Kodi. Jeg har dog problemer med at få leveret surround til min Sonos Playbar (selvom TVet understøtter HDMI passthrough), samt ATV2 er ved at være en gammel sag, som kun understøtter 720p. 

Hvad kan I anbefale af alternativer? 

Jeg har kigget på en Qnap HS251, da den så også samtidig kunne udskifte min gamle Synology DS107+, men synes den ligger i et prisleje, som jeg ikke er villig til at ofre pt. 

Redigeret af Insaniac - 06-August-2015 kl. 10:45
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2015 kl. 11:32
Jeg vil tro at det der kommer tættest er WDTV kan jeg forstå på mine kolleger. Har dune HD i biffen men den er ikke så lækker at se på, mangler netflix og hvis du skal ha media center på er det zapitti. Det ser godt ud i zapitti men kræver en del vedligehold.

Med playbar kan surround vel være ligemeget mht surround lyd. Jeg har også atv med firecore i stuen og det virker bare. Børn og kone elsker den

Edit: min kommentar til playbar er ikke nedværdigende ment. Den spiller pisse godt men du får ikke nogen "rigtig" surround effekt alligevel

Redigeret af Berdel - 06-August-2015 kl. 11:34
Til top
Insaniac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-December-2004
Point: 395
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Insaniac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2015 kl. 12:31
Tak for input. 

Jeg har haft en af de tidligere generationer af WDTV, som jeg  var glad for indtil jeg fik ATV2. Her var fordelen helt klart Airplay, men med mit nye Sonos setup, så har jeg ikke så meget behov for det.

Ang. Playbaren og surround, så er der stor forskel på hvordan det lyder om lyden er stereo, som bliver til virtuel surround eller om det er dolby digital 5.1 som bliver sendt ud.  Det eneste jeg savner i forhold til mit gamle Dali / Marantz setup er bedre separation i forudtil, men med størrelsen på højtalerne og hvor nemt det er, så er det en god trade-off. 

Redigeret af Insaniac - 06-August-2015 kl. 12:38
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu