|
ATV2 jailbroken alternativ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Insaniac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 395 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-August-2015 kl. 10:44 |
Kære alle,
jeg har et jailbroken AppleTV2, hvorpå der er installeret FireCore (Infuse) og Kodi. Jeg har dog problemer med at få leveret surround til min Sonos Playbar (selvom TVet understøtter HDMI passthrough), samt ATV2 er ved at være en gammel sag, som kun understøtter 720p. Hvad kan I anbefale af alternativer? Jeg har kigget på en Qnap HS251, da den så også samtidig kunne udskifte min gamle Synology DS107+, men synes den ligger i et prisleje, som jeg ikke er villig til at ofre pt. Redigeret af Insaniac - 06-August-2015 kl. 10:45 |
|
![]() |
|
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vil tro at det der kommer tættest er WDTV kan jeg forstå på mine kolleger. Har dune HD i biffen men den er ikke så lækker at se på, mangler netflix og hvis du skal ha media center på er det zapitti. Det ser godt ud i zapitti men kræver en del vedligehold.
Med playbar kan surround vel være ligemeget mht surround lyd. Jeg har også atv med firecore i stuen og det virker bare. Børn og kone elsker den Edit: min kommentar til playbar er ikke nedværdigende ment. Den spiller pisse godt men du får ikke nogen "rigtig" surround effekt alligevel
Redigeret af Berdel - 06-August-2015 kl. 11:34 |
|
![]() |
|
Insaniac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 395 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak for input.
Jeg har haft en af de tidligere generationer af WDTV, som jeg var glad for indtil jeg fik ATV2. Her var fordelen helt klart Airplay, men med mit nye Sonos setup, så har jeg ikke så meget behov for det. Ang. Playbaren og surround, så er der stor forskel på hvordan det lyder om lyden er stereo, som bliver til virtuel surround eller om det er dolby digital 5.1 som bliver sendt ud. Det eneste jeg savner i forhold til mit gamle Dali / Marantz setup er bedre separation i forudtil, men med størrelsen på højtalerne og hvor nemt det er, så er det en god trade-off.
Redigeret af Insaniac - 06-August-2015 kl. 12:38 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |