|
ATV2+ Netflix + STOFA = Problemer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Februar-2012 kl. 18:30 |
Hej Alle,
beklager at jeg starter endnu en tråd om dette, men jeg er kørt fast... Jeg har været inde på US-store og oprette en iTunes konto, den spiller. Jeg har lavet en Unblock-Us trick ting. Jeg KAN få netflix på min iMac. Jeg kan ikke få Netflix på Apple TV2, da Stofa sender dynamiske IP til mig. Jeg skal sætte en router efter Stofa modem. Jeg har forsøgt at sætte min Airport express op, men det resulterede i et totalt internet frit hjem. ![]() Nogen der har en guide for Dummies til at sætte Airport express op som router ??? På forhånd MANGE tak! Peter Redigeret af Pede8000 - 06-Februar-2012 kl. 18:31 |
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
![]() |
|
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hehe, nu har jeg fået det til at virke ! (med lidt hjælp fra stofa).
Man indstiller sit trådløsemodem til også at være router. Wupti, no problemos ! Hvor er det über-cool med netflix ! ![]() |
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
![]() |
|
Bornholmeren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ellers til andre. Så er der vanvittig meget hjælp at finde her http://www.apple-tv.dk/
Håber det er ok at poste linket her. Her er mange ninja tricks til Apple TV.
|
|
PS;-ID "Bornholmeren", LG 55 C1, Yamaha RX-A4A, 2 stk. B&W FPM4, 2 stk. B&W M1 MKII, PV1D sub,
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |