|
ATV2 og undertekster i Handbrake? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mark RL ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-December-2011 kl. 09:30 |
Hejsa
Håber nogen kan hjælpe. Har fået en atv2, hvor jeg har sat undertekster til dansk og CC på. Mine filer bliver rippet sådan: 1. Rip i handbrake med 2 lydspor som virker rigtig fint på ATV2 2. 2 undertekst spor 1 dansk og 1 engelsk, men det kan jeg slet ikke få til at virke. Hr prøvet en del. Har prøvet lidt med Subler når filmen er lavet, men det ændre jo ikke rigtig noget Er ked af at have to filer en med brun-in tekst og engelsk tale, og så en med dansk :S Mvh Mark
|
|
Med venlig hilsen
Mark |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg lavede 2 versioner. En org. med DK undertekster i burn-in. Og en dansk version med dansk titel uden undertekster. Jeg satte bare begge version i kø i Handbrake. Om det tager en en halv en hel time, gør sgu ikke så meget for mig.
|
|
![]() |
|
Mark RL ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det kunne man. Gider snart heller ikke blive ved med at rode med det, så bliver det nemlig på samme måde som du har gjort ;) Tak!
|
|
Med venlig hilsen
Mark |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |