|
ATV2 og øv? hvad gør jeg? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-April-2012 kl. 20:27 |
Godt.
Jeg måtte se en sort apple tv2 her til morgen og den ville intet, jeg gik ind og kørte en "gendan" fra Itunes, men den IOS som er havnet på den nu kan jeg ikke Jailbreak så jeg kan få mit XBMC på igen. Så tænkte jeg bare at jeg ville køre en ældre eks 4.3.3 på for det var jo det den var JB på, men kan bare intet. Jeg har brugt hele dagen på at få den tilbage til den tilstand den var i før men ak nej :( Hvad gør jeg? |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du den gamle version af IOS liggende på din computer ?
Hvis ja skal du umiddelbart bare holde shift nede når du trykker gendan i Itunes. Så får du muligheden for selv at navigere hen til der hvor den gamle version ligger
|
|
![]() |
|
KasperHogh ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 61 |
Det er ikke helt rigtigt Boffer24
Eftersom din aTV har været jailbroken har Cydia formentligt gemt dens SHSH Blobs. Derfor skal du tilføje dette til din Host fil: 74.208.105.171 gs.apple.com Host filen burde kunne findes her: \Windows\System32\drivers\etc\ Grunden til at vi ændre den er at nu beder iTunes Cydia om tilladelse til at installere den gamle firmware i stedet for Apple, som ikke tillader det. Nu henter du den gamle firmware herfra (hvis du ikke har den i forvejen): http://www.felixbruns.de/iPod/firmware/ Efter den er downloadet går du ind i iTunes og holder shift nede mens du trykker gendan g vælger derefter den fil du lige downloadede. Herefter jailbreaker du bare som du gjorde sidst.
|
|
![]() |
|
Visca Blaugrana ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2005 Status: Offline Point: 155 |
ellers brug tinyumbrella til at styre din host fil
Redigeret af Visca Blaugrana - 09-April-2012 kl. 21:55 |
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Hej igen
Jeg har forsøgt hvad du har beskrevet KasperHogh, og det eneste som sker er at jeg få en 3194 fejl i ITunes. :( Desværre det samme som før, så hvad forsøger jeg så? |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
KasperHogh ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 61 |
Okay. så prøv at downloade Tinyumbrella.
Tilslut derefter din aTV og tryk Save SHSH i programmet, så skulle du gerne få en liste over gemte Blobs. Den vil jeg gerne se. Hsuk at din Host fil skal stadig se ud som jeg fortalte dig før.
|
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
Du skal have signed din x.ipsw fil ,da apple har stoppet signing (undreskrift/verificering) ,efter 5.1 så hvis du har opdateret den med 5.1 er du stuck ,der er kun tethered jailbreak til 5.1. hvis du har mindre end 5.1 ,kan du bruge Ifaith eller snowbrezze til at signe ,men du skal have din shsh filer .
|
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |