recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ATV3 og streaming fra enhed
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ATV3 og streaming fra enhed

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: ATV3 og streaming fra enhed
    Sendt: 09-April-2012 kl. 11:48
Jeg har købt sådan en Apple tv3, mest af alt fordi jeg er glad for den jailbreakede Atv2 jeg har i soveværelset, bruger meget Netflix, men har også rippet mine film og lagt dem på en server, så jeg kan se medier i hele huset.

derudover kører jeg VPN og kan derfor bare tage den med når jeg er i sommerhus og streame fra min fiber forbindelse, og se mine ting der, uden at skulle slæbe på medier.

Nu er det er jo sådan at Atv3 ikke kan jailbreakes.. lige nu bruger jeg Plex applikationen på min New Ipad, og så går jeg ind på min Plex media server, og vælger output til ATV det fungere fint så kan jeg afspille alt, konen synes dog det er irriterende at IPAD´en ligger og afspiller film.. (hun kan fint spille på den ved siden af, men alt hendes lyd kommer desværre også ud gennem TV´et)

Kan jeg finde noget Windows software, som kan afspille medier til ATV? som Plex på Ipad kan til ATV3 (i ikke jailbreaked form)....??

jeg kan desværre ikke i min Plex på Windows maskinen afspille til Atv3, men noget der ville kunne dette ville være lækkert.. til der engang bliver frigivet jailbreak så jeg bare kan ligge plex på den.
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Status: Offline
Point: 1764
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2012 kl. 12:39
ATV 3 kan jailbreakes, min nabo har gjort det. men det er hvis ikke helt ufarlig :D
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu