|
ATV4K og DISNEY+ |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kimols ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1485 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-September-2020 kl. 16:32 |
Er der andre der har oplevet at pauser du film og lignende fra Disney, på ATV4K så går afspilningen igang samtidig med Screensaveren starter op. Kommet efter opdateringen. Slår man pauseskærmen fra , så går afspilningen ikke igang. Jeg bruger så mine billeder som pauseskærm, ikke nogen fra ATV’EN
|
|
Mvh KimOlsen
LG G1 77” LG G1 65” dmr-ubc90 Integra DRX-8.4 Elac Atmos TS 30.30 Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld |
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4092 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den gjorde ikke noget i går
|
|
LG nanocel, Denon x1400h front Dali (opticon LCR og sur. zensor 1, C zensor vocal, FH alteco). Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, music assistent med heos, pladespiller argon med ortofon 2M blue
|
|
![]() |
|
perkjaer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2008 Sted: Ballerup Status: Offline Point: 185 |
Ja, jeg har oplevet det samme.
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4092 |
Igår aftes så gjorde min også med ant-man
|
|
LG nanocel, Denon x1400h front Dali (opticon LCR og sur. zensor 1, C zensor vocal, FH alteco). Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, music assistent med heos, pladespiller argon med ortofon 2M blue
|
|
![]() |
|
filmfreak ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1398 |
oplever det samme her .
|
|
![]() |
|
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1010 |
er det kommet efter du har opdateret appen eller Apple tv’et??
|
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Er der kommet en nyere app version end den der kom før den officielle åbning af disney+ i dk som jeg mener er version 1.9.0? Jeg oplever i øvrigt det samme fænomen med apple's egene screen saver.
Redigeret af Potter - 21-September-2020 kl. 10:24 |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
Den er i hverfald ikke opdateret i morges før jeg kørte på arbejde
|
|
|
|
![]() |
|
filmfreak ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1398 |
Jeg tror det er kommet lige efter jeg opdaterede Apple tv til TvOS 14
|
|
![]() |
|
kimols ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1485 |
Jeg opdaterede til 14 iOS på Apple tv’et 4K, og der startede det. Prøvede at nul stille ATVeren og det skulle jeg ik have gjort. Så kunne jeg slet ik få liv i mit Netflix igen. Sad i røret med deres support afd i 30 min, indtil de fandt udaf at der flere med det problem. Kom så på igen nogle timer senere. Fik aldrig forklaringen fra dem hvad årsagen var. Dagen efter gik min Disney+ pludselig i udu , kunne ikke få andet end ikoner frem, tomme felter. Prøvede i et par timer at geninstallere appen og logge på og af, og lige pludselig virkede det.
|
|
Mvh KimOlsen
LG G1 77” LG G1 65” dmr-ubc90 Integra DRX-8.4 Elac Atmos TS 30.30 Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |