|
Audessey PRO kit |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Ænz. Jeg bor i Aarhus. Vil det sige at hvis jeg køber licensen til de 150 $, så ville du eventuelt kunne klare resten.? Jeg har en Marantz SR 7002 med Audessey, men syntes ikke rigtig jeg kan få det til at fungere.
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
Ænz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2011 Status: Offline Point: 22 |
Ja det er ikke noget problem. 7002eren har vist en kun multiEQ og der er ikke den store gevinst ved pro. Jeg vil normalt sige at der helst skal være XT32 før pro kalibrering gir mening. Især med nutidens priser. det er selvfølgelig bare min mening. Hvis du stadig er interesseret må du sige til. Ellers fås receivere med XT32 billigt nu til dags;-)
|
|
![]() |
|
David O Jensen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2012 Sted: Haderslev Status: Offline Point: 73 |
Jeg lytter også med her, samtidig med har jeg en forespørgsel til om, en DENON AVR3313 kan pro kalib...??
Mvh. |
|
![]() |
|
E100 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2013 Sted: Vestsjælland Status: Offline Point: 255 |
Det kan den, licensen koster 150 dollar ligesom til alle de andre |
|
![]() |
|
David O Jensen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2012 Sted: Haderslev Status: Offline Point: 73 |
Så gælder det jo bare om at finde en der gider komme hjem til moi :)
|
|
![]() |
|
E100 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2013 Sted: Vestsjælland Status: Offline Point: 255 |
Mon ikke der er en venlig jyde der kan hjælpe dig
![]() |
|
![]() |
|
Se det er jo det jeg håber på... Som gulerod skal der nævnes at alle udgifter naturligt bliver dækket, og honorar såfremt dette måtte blive aktuelt..
|
|
![]() |
|
Ænz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2011 Status: Offline Point: 22 |
Jeg bor i Århus, men er native sønderjyde. Har Pro kittet og har brugt det en del gange, især på Denon. PM for nærmere info.
|
|
![]() |
|
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Fedt så meget hjælpsomhed denne tråd efterhånden afstedkommer :-)
|
|
![]() |
|
JohnConnor ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Januar-2015 Status: Offline Point: 1040 |
Jeg har et kit i Kbh. Send en besked hvis nogle vil prøve det så kan vi se på det😄 Det er vildt effektivt |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |