recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Audessey PRO kit
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Audessey PRO kit

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2015 kl. 10:44
Oprindeligt skrevet af Ænz Ænz skrev:

Jeg har kittet. Bor i Århus. Kontakt mig evt.
Bare husk at hvis du får lavet en prof. kalibrering er prisen vel med det hele. Hvis du selv går i gang koster det 150$ hver gang du skifter receiver/processor. Så kan du så kalibrere så ofte du vil.
Kitet er forholdsvis nemt at bruge, der er lidt bugs man helst skal være opmærksom på, se evt. tråden på avs forum.
Hej Ænz. Jeg bor i Aarhus. 
Vil det sige at hvis jeg køber licensen til de 150 $, så ville du eventuelt kunne klare resten.?
Jeg har en Marantz SR 7002 med Audessey, men syntes ikke rigtig jeg kan få det til at fungere.
Ning
Til top
Ænz Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 23-Januar-2011
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ænz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2015 kl. 09:32
Ja det er ikke noget problem. 7002eren har vist en kun multiEQ og der er ikke den store gevinst ved pro. Jeg vil normalt sige at der helst skal være XT32 før pro kalibrering gir mening. Især med nutidens priser. det er selvfølgelig bare min mening. Hvis du stadig er interesseret må du sige til. Ellers fås receivere med XT32 billigt nu til dags;-)
Til top
David O Jensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Februar-2012
Sted: Haderslev
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér David O Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2015 kl. 17:52
Jeg lytter også med her, samtidig med har jeg en forespørgsel til om, en DENON AVR3313 kan pro kalib...??

Mvh.
Til top
E100 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 12-Juli-2013
Sted: Vestsjælland
Point: 255
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2015 kl. 19:25
Oprindeligt skrevet af David O Jensen David O Jensen skrev:

Jeg lytter også med her, samtidig med har jeg en forespørgsel til om, en DENON AVR3313 kan pro kalib...??

Mvh.

Det kan den, licensen koster 150 dollar ligesom til alle de andre
Venlig hilsen E100

Diskret stuebio
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér David O Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2015 kl. 19:28
Så gælder det jo bare om at finde en der gider komme hjem til moi :)
Til top
E100 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 12-Juli-2013
Sted: Vestsjælland
Point: 255
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2015 kl. 19:54
Mon ikke der er en venlig jyde der kan hjælpe dig
Venlig hilsen E100

Diskret stuebio
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér David O Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2015 kl. 21:25
Se det er jo det jeg håber på... Som gulerod skal der nævnes at alle udgifter naturligt bliver dækket, og honorar såfremt dette måtte blive aktuelt..

Til top
Ænz Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 23-Januar-2011
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ænz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2015 kl. 12:32
Jeg bor i Århus, men er native sønderjyde. Har Pro kittet og har brugt det en del gange, især på Denon. PM for nærmere info.
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 14-Juli-2011
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2015 kl. 12:49
Fedt så meget hjælpsomhed denne tråd efterhånden afstedkommer :-)
Til top
JohnConnor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Januar-2015
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohnConnor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2015 kl. 15:39

Jeg har et kit i Kbh. Send en besked hvis nogle vil prøve det så kan vi se på det😄
Det er vildt effektivt
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu