recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Audi Q7 2008 4L. Car-Fi muligheder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Audi Q7 2008 4L. Car-Fi muligheder

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: Malmö
Status: Offline
Point: 1458
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Audi Q7 2008 4L. Car-Fi muligheder
    Sendt: 13-December-2021 kl. 14:14
Kære Recordere. 

Fik købt en Audi Q7 3.0 TDI model 4L i weekenden og lyden er jeg på ingen måde tilfreds med så det skal da skiftes ud. Jeg tænker højtalere skal opgraderes og Audis MMI skræm skal skiftes ud med noget andet hvor der er touchscreen, Android Auto, Apple Carplay, Blutooth osv. Nogle skærme i nakkestøtterne ville også være super til de lange køreture for børnene. 

Hvordan synes I jeg skal gribe dette an? Hvem på Sjælland eller i Skåne ( jeg bor i Malmø) kan lave dette ( hvem har I gode erfaringer med?) Hvilke højtalere og enheder anbefaler I? Det hele skal passe ind der hvor de originale enheder sidder. 

Venlig hilsen
Raja
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Status: Offline
Point: 1755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2021 kl. 20:36
Hvis dine hænder er skruet rimelig sammen så kan det gøre på 7-8 timer i en varm garage :). Og så  ville jeg nok gå efter nået der udskiftes 1 til 1. Og så en laptop med internet og lidt video til at se hvordan man skal gøre det, gør det hele ret nemt :D

Jeg har brugt https://www.carsound.dk/, og de har været rigtig flinke til hjælpe med alt jeg skal bruge (har lavet nogen stykker) men det er jo forudsat der ikke har været indgreb i den før :D


Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
orm08 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2010
Status: Offline
Point: 228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér orm08 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2021 kl. 10:22
prøv evt at spørge på VAG cars forum, det et meget forum:



Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3834
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2021 kl. 11:20
Er der stadig nogen der smider skærme i nakkestøtten ? Troede folk udelukkende brugte ungernes egne tables - hvorfor nøjes med nogle små skærme med dårlig opløsning
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2021 kl. 11:45
Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Er der stadig nogen der smider skærme i nakkestøtten ? Troede folk udelukkende brugte ungernes egne tables - hvorfor nøjes med nogle små skærme med dårlig opløsning
vi fjernede dem også fra nakkestøtten. De ville hellere selv sidde med skærmen.
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2021 kl. 12:24
Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Er der stadig nogen der smider skærme i nakkestøtten ? Troede folk udelukkende brugte ungernes egne tables - hvorfor nøjes med nogle små skærme med dårlig opløsning


Dem der tænker på sikkerheden gør, det er ikke specielt sundt at få et halvt kg aluminium og glas i hovedet ved en opbremsning.
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2021 kl. 16:48
Løsningen kan være en tablet-/iPad-holder, som kan monteres på nakkestøtten.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2021 kl. 18:25
tag fat i https://www.cartrends.dk/

De ved alt hvad der er brug for og laver installationen 
Til top
orm08 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2010
Status: Offline
Point: 228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér orm08 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2021 kl. 18:38
iPads til børnene og så en ny bilradio med skærm og Apple Car-Play:

Til top
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: Malmö
Status: Offline
Point: 1458
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2022 kl. 23:03
Tak for alle jeres svar. 

Gode ponter med de skærme i nakkestøtter. Dem dropper jeg så :-) 
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu