recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Audio Pro allroom vs. Jamo sat 500
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAudio Pro allroom vs. Jamo sat 500

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kristian1204 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 274
Direkte link til dette indlæg Emne: Audio Pro allroom vs. Jamo sat 500
    Sendt: 01-Maj-2007 kl. 00:29
Hejsa.

Jeg er netop flyttet og jeg har i 2 år stort set ikke hørt musik andet end fra TV´et og grundet småbørn i huset, dårlig indretning af hus og ringe akustik... sikke en omgang...

Nu er jeg klar til at finde et lille velspillende sæt, som jeg kan blive glad for. Jeg har hentet mine gamle Jamo sat 500 ned fra loftet, men ladet den store sub sw 500 stå deroppe. Den kommer simpelthen ikke ned igen. Hold op hvor er den stor... Men mine Sat 500 har givet mig mod på et nyt sæt, eller måske bare en ny sub til dem. I mine ører lyder de fint.

Jeg har luret lidt på Audio Pro allroom, som både ser pænt ud men samtidig lader til at spille godt i den prisklasse.

Jeg vil egentlig gerne ned i så små størrelser som muligt, men det bliver lyden jo typisk ikke bedre af.

Jeg har en kammerat som netop har købt det "store" Bose. Det sæt hvor det ligner 2 terninger, som er stablet ovenpå hinanden. Bevares det lyder fint, men sgu ikke til de penge iflg. mine ører...

Så derfor... Er der nogen af jer, som kender til Audio Pro og specifikt Allroom serien? Jeg ville gerne have et surround-sæt men jeg kan i 1. omgang sagtens nøjes med front + sub, da jeg jo har mine Sat 500, som jeg kan bruge som baghøjttalere og et par andre udefinerbare Panasonic højtt. på loftet fra et tidligere surround-sæt af tvivlsom kvalitet...

Derudover ville det være skønt, hvis nogen af jer kunne fortælle deres uforbeholdne mening om mine Sat 500. Mener de er 10 år gamle og står som nye. Husk på at jeg alene skal bruge surround en gang imellem og høre musik hovedsageligt og meget af det ligger alligevel i mp3-format og jeg er ikke typen, som giver 1000 kr/m for højttalerkabler...

Vil det være spild af penge at købe nye sat´s?

Skulle jeg måske bare nøjes med en ny Allroom sub?
Kunne det være en idé?

Mvh.
Kristian
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu