|
Audio Pro LV3 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
C.Dela ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2011 Sted: Kbh Status: Offline Point: 17 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-December-2013 kl. 14:25 |
Efter at have realiseret at mit spørgsmål måske mere hører til i højtaler/surround-delen af forummet, tillader jeg mig lige at poste mit spørgsmål her også.
__________ Jeg har prøvet at søge og læse, men intet har indtil videre afgjort mit spørgsmål, så tænkte jeg ville spørge ud i plenum!
Jeg leder efter et par nye højtalere til fronten af mit surround system derhjemme. Vi står muligvis overfor en flytning inden for det næste halve år, så overvejede et par trådløse højtalere, da det ville hjælpe på opsætning af systemet det næste sted. Jeg er faldet over disse højtalere fra Audio pro: Jeger klar over det ikke er en decideret audiofil højtaler, men ville opfylde mit behov, hvor jeg en stor del af tiden streamer musik. Blandingen mellem musik og film (blue-ray) er 50/50. Men kan højtalerne sættes op til at køre de enkelte kanaler i et surround setup? Jeg kan kun læse mig til hvordan man løser streamingopgaven i forbindelse med trådløse enheder (tlf/ipad/etc), men ikke at de skulle kunne parres med to udgange på et system. Er der nogen med erfaring på disse eller emnet generelt? Min reciever er en Pioneer VSX-921x (Det skal siges højtalerne er et emne, da jeg så, hvis de ikke passer ind i fremtidige hus, kan smide dem over på værkstedet, hvor de ville gøre sig eminent ![]() Ethvert input er prisværdigt. God jul! |
|
PS3
Apple TV2 Pioneer 7.1 VSX-921-K Front. B&W M1 Center. Dali SC-5 Bag. Solid solutions S100 Sub. JBL PSW-1000 Sony Sony KDL-40E5520 (ARC missing - Grrrrrr) |
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad med Dynaudio XEO 3 sæt.
Men da du bor i kbh så smut ned i KT på Vesterbrogade og tag en lytter på begge sæt. |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
hjernemadsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
På grund af den tidsforsinkelse af lyden, der er i et trådløst system, tror jeg ikke det vil være en god ide at bruge dem i et surround-system, medmindre alle højttalerne er trådløse.
|
|
![]() |
|
C.Dela ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2011 Sted: Kbh Status: Offline Point: 17 |
Det er selvfølgelig et godt input. Men med BT tech idag er forsinkelsen minimal, så ville man opdage det? |
|
PS3
Apple TV2 Pioneer 7.1 VSX-921-K Front. B&W M1 Center. Dali SC-5 Bag. Solid solutions S100 Sub. JBL PSW-1000 Sony Sony KDL-40E5520 (ARC missing - Grrrrrr) |
|
![]() |
|
Jeg var faktisk ikke klar over KT forhandlede dem. Jeg tror bestemt jeg vil smutte ned og få en snak med dem og høre hvad de har at sige!
|
|
PS3
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |