|
Audioengine A2+, er de det rigtige valg? |
Besvar |
Forfatter | |
JensJ200
Super bruger Oprettet: 09-September-2012 Status: Offline Point: 316 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-Marts-2018 kl. 11:53 |
Jeg søger et par kvalitets PC højtalere, som jeg har følgende krav til:
- Skal ikke fylde for meget på bordet - Skal lyde godt til både spil og musik - Der skal være mulighed for at tilslutte dem via USB Mit eget bedste bud er Audioengine A2+. Mit største problem med dem er at volumenknappen sidder bagpå. Er der andre end Audioengine A2+ I synes jeg bør overveje?
|
|
JensJ200
Funktioner
Tak(0)
|
Samlet med stand kommer Audioengine A2+ til at koste 1.865 kr., så det er ikke billige højtalere, men er som sagt klar til at betale for kvalitet.
|
|
TBC1
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 1995 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis de ikke må være større og dyrere, er det vel svært at komme med substantielt bedre bud? |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg syntes du skal overveje om ikke du kan finde plads til dette sæt
http://forum.recordere.dk/slges-2-stk-dali-hjtalere-argon-forstrker_topic154580.html Klaus |
|
JensJ200
Funktioner
Tak(0)
|
Med en 27" skærm synes jeg desværre ikke der er så meget plads på mit skrivebord. Jeg har dog overvejet at koble en sub sammen med Audioengine A2+.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |