recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Audiovector Mi3 som Discreet?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Audiovector Mi3 som Discreet?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
challengerDK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 01-August-2016
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér challengerDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Audiovector Mi3 som Discreet?
    Sendt: 01-August-2016 kl. 17:21
Hej,
Jeg har set sæt AudioVector Mi3, købt i 2004, som jeg stadig er meget glad for. Men, efter at være flyttet i andet hus, har jeg ikke gode muligheder for at skjule kablerne, hvilket jeg er træt af.
Derfor kigger jeg nu efter trådløse / aktive højttalere. Da jeg gerne vil beholde min Audiovector højttalere vil jeg derfor høre her, om det er muligt at opgrade mine Mi3 til Discreet og dermed gøre dem til aktive højttalere? Og i så fald, hvad koster det?

/Henrik
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Point: 3805
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2016 kl. 17:53
Audiovector har et stort upgrade program, hvor alle modeller på deres hjemmeside, kan laves til discreet. Om det også gælder din model, kan en Audiovector sælger eller producent svare 100% på. Denne kan også oplyse den helt nøjagtige pris, andet bliver vel kun gætværk.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Point: 1333
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2016 kl. 18:49
Audiovector holder ferie fra d. 1/8 til d. 21/8
Men du kan prøve at smide en mail.
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Point: 3805
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2016 kl. 19:01
Oprindeligt skrevet af Bravo Bravo skrev:

Audiovector holder ferie fra d. 1/8 til d. 21/8
Men du kan prøve at smide en mail.

THE AUDIOVECTOR TEAM WILL BE ON HOLIDAY:
1st - 21st of AUGUST

It's time to recharge the Audiovector batteries for three weeks. The first half of 2016 has been fantastic with new product launches, new clients and new friends.
So the Audiovector family will be on holiday from August 1st to Augst 21nd.

I will, however, be available for any questions you might have. Get a hold of me any time at mk@audiovector.com.

Best summer greetings,

Mads Klifoth
CEO

Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
challengerDK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 01-August-2016
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér challengerDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2016 kl. 19:55
Mange tak for jeres hurtige svar. Jeg prøver at kontakte forhandleren, alternativt Audiovector direkte.
Til top
dreamz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Februar-2008
Point: 857
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dreamz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2016 kl. 22:19
Mi3 kan ikke opgraderes til en Discreet; bl.a. fordi Discreet benytter andet kabinet (afrundet) og anden baffel.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu