|
Audiovector SR3 Super VS SR3 Signature |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
armani-thomas
Guld medlem Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej desværre. Men de tilbyder 60 dages fortrydelsesret hvor du selv betaler fragt. Engang imellem til Black Friday f.eks. kører de kampagner hvor de selv æder fragt frem og tilbage. Men som de selv siger, er det nok sjældent folk sender dem tilbage. Det er nogle lækre HT, det fornemmer du med det samme du pakker ud, og selvfølgelig når du får dem koblet til |
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
.
Redigeret af DenOrdBlinde - 17-Oktober-2018 kl. 10:45 |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Detaljegraden afhænger også af forstærkeren. Jeg har haft B&W gulvhøjttalere siden 1989, og blir aldrig træt af lyden. Har indtil fornylig haft Pioneer forstærkere foran. Nu er det Marantz, og foruden en rigtig god bas, så er de blevet mere åbne i lyden i toppen, hvilket klær dem. Og jeg er ikke første ejer af højttalerne, der er fra ca 1980, så det er godt kram
|
|
Postfiguren1
Ny bruger Oprettet: 10-Marts-2018 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er selv den lykkelige ejer af et sæt SR3 Avantgarde Arreté og har hørt på alle modellerne.
Der ER klar hørbare forskel på alle modeller. Min oplevelse er, at hver gang man rykker en model op er der mere at hente på opløsning, klang og hele oplevelsen. Jeg spiller med en ganske omfattende NAIM løsning og har hørt flere systemer på samme løsning... og der ER virkelig noget at hente hver gang du går op. Om det er 10.000 værd handler vel mere om hvor meget du vil bruge end om hvor meget bedre det bliver. Men den største opgradering rent lydmæssigt var, da jeg sendte mine AA tilbage til Audiovector, og fik taget delefiltret ud, købte en NaimSaxo 362 aktivt delefilter og på den måde lagde hele systemet om. Opgraderingen var ikke bare mere og bedre af det samme... men en oplevelse i en helt anden liga... Så måske kan de 10.000 bruges på at gøre dit system aktivt på dine SR3 Super??? hvem ved... men værd at undersøge?! god vind fremover
|
|
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har heller ikke en finger, at sætte på min lyd/ydelse, med min kombination af SR3 Avantgarde Arreté og Naim.
|
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
.
Redigeret af DenOrdBlinde - 17-Oktober-2018 kl. 10:46 |
|
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tillykke med de nye højttalere.
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |