|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9441 |
![]() |
For at være helt korrekt så er de kun størst når man kigger på salgstal for monitorpaneler. Synes dog det er mere interssant at de nu vil masseproducere 65" til foråret.. |
|
![]() |
|
rasmuslarsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2005 Status: Offline Point: 259 |
![]() |
I forbindelse med, at jeg skrev nyheden, der er nævnt her i tråden, læste jeg faktisk også en analyse fra firmaet DisplaySearch. Analysen angiver, at AUO faktisk også står til blive den ledende på LCD-TV panelproduktionen i løbet af 2007, og derved placere sig over både LG.Philips, Samsung, CMO og Sharp, der på nuværende tidspunkt rangerer henholdsvis 1, 2, 4 og 5. Brian: Jeg kan forstå, at du snakker i god tone for AUO panelerne, men har I generelt været utilfredse med Sharps paneler? Personligt er jeg ret begejstreret for dem, for de leverer i mine øjne ret god ydelse, hvilket også bekræftes ved, at de f.eks. bruges i Philips populære high-end serier. Er det AUOs nye A-MVA paneler I vil benytte fremover? |
|
www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
|
|
![]() |
|
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
Redigeret af BrianJVC - 27-November-2006 kl. 12:35 |
|
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize
|
|
![]() |
|
rasmuslarsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2005 Status: Offline Point: 259 |
![]() |
BrianJVC: Der er nogle indikatorer for det. Introducerer I f.eks. en 46 tommer med et panel fra AUO, så er det et af de nye A-MVA paneler. Introducerer I et 42 tommer LCD-TV med opløsningen 1920x1080 med et panel fra AUO, så er det igen et A-MVA. Personligt synes jeg det lyder spændende. Jeg ser frem til at se modellerne fra JVC |
|
www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |