recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Auto kalibrering af LG c1 hvilket udstyr?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Auto kalibrering af LG c1 hvilket udstyr?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
jacobtc Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-Juli-2012
Sted: Sønderjylland
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobtc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2021 kl. 09:30
Jeg har også lige erhvervet mig et 65'' C1, og ejer i forvejen en i1Display Pro. Kan sådan en Calman licens bruges til flere fjernsyn, eller er det låst til et stk? Det er jo en software man vil bruge meget sjældent, så det kunne da være fedt hvis man kunne have en dele licens til sådan noget LOL
Til top
HomeTheater Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 02-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 390
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HomeTheater Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2021 kl. 18:08
Som jeg har forstået det, kan den bruges til flere tv, og muligvis også til andre tv bare uden autokalibrering. Kilden er AV forums. Men nu er alt kommet i hus, så nu skal der snart testes, så er jeg meget klogere bagefter.

Mvh Jesper 
PanasonicTX-P55VT50, Sony HW40, Yamaha RX-V2900, 2x Nvidia Shield, 2x Nexus Player, Xbox one S, 3x Monitor Audio silver center, Monitor Audio surround, Paradigm ADP150 dipole, Velodyne SPL 1200 Ultra
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2022 kl. 14:27
Hvordan er dine tests gået? Jeg overvejer selv en X-rite i1Display Pro til mit LG Oled og min TW9400 projektor. Har fundet den til omkring 1200,-
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu