|
Auto optisk switch |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
beauville ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 552 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Januar-2014 kl. 20:16 |
Hej
Jeg skal til min soundbar have tilsluttet to optiske input. Problemet er bare, at der kun er en indgang. Derfor tænker jeg at en switch må være vejen frem. Kan denne fås i en auto udgave der selv skifter indgang når et nyt signal slås til? Og erfaringer med sådanne eller andre switchs skal være velkomne. Takker. |
|
/Christian
'I stick my neck out for nobody' |
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Til min Sonos Playbar benytter jeg denne: http://www.avxperten.dk/pc-tilbehoer/toslink-omskifter/lindy-4-vejs-toslink-switch-(optisk-switch).asp
Den findes også i en 2-vejs version. Jeg bruger den til at vælge mellem optisk out fra TV, Apple TV, Popcorn Hour og DVD-afspiller. Setup'et styres med Harmony Smart Control, hvor omskiftning af lyd er lagt ind i de enkelte aktiviteter.
|
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5342 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Måske du kan bruge sådan en: Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |