|
Auto tænd af soundbar |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bobberman ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Februar-2013 kl. 10:18 |
Hej jer... Jeg har et Samsung Smart TV ES8005 og en soundbar Blu-ray HT-E8200, kan det passe at soundbaren ikke kan tænde af sig selv når jeg tænder TVet, soundbaren er sat i HDMI in 2 på TVet, kabelet skulle være ok, jeg skal ind i en menu på TVet for at tænde den når den så er tændt virker den godt nok og slukker sammen med TVet, syntes jeg har været det hele igennem mange gange..
|
|
Bobber
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I System Anynet On, Auto off, Ja. Så hedder mit sidste punkt Reciver, der skal også stå Ja, så virker det her.
Der nok også en Menu i Soundbaren der måske skal stilles på. Redigeret af Radiomanden - 17-Februar-2013 kl. 11:03 |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
bobberman ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
Ok.. I min menu er sidste punkt "modtager" ... Når TVet lige er tændt står den til off når jeg skifter til on tænder soundbaren som den skal , der står D.IN i displayet på den.. Men når TV og soundbaren har været slukket står der off igen og ingen liv i soundbaren
|
|
Bobber
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Når du har markeret On og trykket Enter, så skulle det ikke slå fra igen. ??
Jeg har godt nok det punkt deaktiveret, da Reciveren ikke ønskes tændt til Alm. TV kigning, dertil bruges en Soundbar. Den har ikke HDMI, men skal tændes manuelt, Volume styring er via TV Remoten. (Headset Out).
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Nej det vil jeg heller ikke mene men det husker ikke det "til" når TVet har været slukket alt andet husker det.. Alle nye firmware er lagt ind og anynet+ er slået til i TV og på soundbar
|
|
Bobber
|
|
![]() |
|
Så kan jeg ikke komme det nærmere med en løsning.
|
|
|
|
![]() |
|
Ok... Takker for hjælpen
|
|
Bobber
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |