recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Auto tænd af soundbar
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Auto tænd af soundbar

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bobberman Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bobberman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Auto tænd af soundbar
    Sendt: 17-Februar-2013 kl. 10:18
Hej jer... Jeg har et Samsung Smart TV ES8005 og en soundbar Blu-ray HT-E8200, kan det passe at soundbaren ikke kan tænde af sig selv når jeg tænder TVet, soundbaren er sat i HDMI in 2 på TVet, kabelet skulle være ok, jeg skal ind i en menu på TVet for at tænde den når den så er tændt virker den godt nok og slukker sammen med TVet, syntes jeg har været det hele igennem mange gange..
Bobber
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2013 kl. 11:01

I System Anynet On, Auto off, Ja. Så hedder mit sidste punkt Reciver, der skal også stå Ja, så virker det her.
Der nok også en Menu i Soundbaren der måske skal stilles på.

Redigeret af Radiomanden - 17-Februar-2013 kl. 11:03
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bobberman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2013 kl. 11:16
Ok.. I min menu er sidste punkt "modtager" ... Når TVet lige er tændt står den til off når jeg skifter til on tænder soundbaren som den skal , der står D.IN i displayet på den.. Men når TV og soundbaren har været slukket står der off igen og ingen liv i soundbaren
Bobber
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2013 kl. 11:26

Når du har markeret On og trykket Enter, så skulle det ikke slå fra igen. ??
Jeg har godt nok det punkt deaktiveret, da Reciveren ikke ønskes tændt til Alm. TV kigning, dertil bruges en Soundbar. Den har ikke HDMI, men skal tændes manuelt, Volume styring er via TV Remoten. (Headset Out).
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bobberman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2013 kl. 11:55
Nej det vil jeg heller ikke mene men det husker ikke det "til" når TVet har været slukket alt andet husker det.. Alle nye firmware er lagt ind og anynet+ er slået til i TV og på soundbar
Bobber
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2013 kl. 12:02

Så kan jeg ikke komme det nærmere med en løsning.
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bobberman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2013 kl. 12:04
Ok... Takker for hjælpen
Bobber
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu