|
Auto update apps på iPhone virker ikke |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10431 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, nu venter jeg til der kommer nogle opdateringer og holder øje med om disse installeres automatisk (se mine svar til Brixen og Thomas T). Flemming
Redigeret af fltk - 30-Marts-2024 kl. 18:18 |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
dieseldk
Super bruger Oprettet: 28-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 342 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor gamle er de opdateringer i ser når i tjekker i app store?
Automatiske opdateringer kan godt ske med nogle dages forsinkelse. |
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
Gamle! Kan se der ligger 2 igen fra 25 marts og for 3 dg siden. Så selvom auto opdatering er slået til, virker det ikke.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Start med at gøre det jeg foreslog. Klaus
|
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10431 |
Funktioner
Tak(1)
|
Efter at have slået de indstillinger til som Brixen foreslog, har jeg i dag modtaget en app opdatering, som er blevet automatisk installeret, så det ser nu ud til at virke. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |