|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Flex_DK~ ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2005 Status: Offline Point: 34 |
![]() |
||
Hvilket program brugte du for at rippe filmen? der findes en masse rippere.. nogen gratis andre koster. For jeg tror at du har glemt og markere hvilken lyd du vil have med. Jeg kan ikke forstå at du vil bruge tid på at komprinere film i stereo når filmen er bedst i 5.1. Med mindre at filmen indeholder dansk tale i stereo. Men det link som jeg lagde til dig, det giver dig direkte adgang til deres download side http://www.autogk.me.uk/index.php?name=Downloads&d_op=vi ewdownload&cid=1 Dette link fører dig direkte til den version som du skal hente og glem ikke at den kun fungere sammen med DVD Decrypter og ingen andre. |
|||
![]() |
|||
p-HD ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2004 Status: Offline Point: 185 |
![]() |
||
Jeg brugte DVD Decrypter til at rippe filmen med.
Jeg ved godt, at det er bedre. men når det kun skal afspille på en biltur over en bærbar pc tilsluttet høretelefoner, så kan det li'som ikke betale sig at bruge diskplads på 5.1. Men jeg kan simpelthen ikke få lov til at vælge et lydspor overhovedet. Dr. Divx giver mig kun mulighederne "No Audio" eller at jeg kan tage et WAV-lydspor og synkronisere det med videodelen. Så jeg har brug for et eller andet program, der kan omdanne et lydspor til 2-sporet WAV, som jeg derefter kan koble sammen med filmen.
Been there, tried that! Den næste side jeg kommer til er blot en side, hvor der står "You don't have permission to access /AutoGordianKnot.1.95.Setup.exe on this server" - og det er uanset hvilken én af de 3 mirrors jeg forsøger mig med. Så hvis nogen har mulighed for at downloade den til dem selv og så uploade det til deres egen hjemmeside og PB mig et link, så har vedkommende min taknemlighed. |
|||
![]() |
|||
ostergaard ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() |
||
Hej Der er en guide her jeg har brugt: http://www.doom9.org/index.html?/autogk.htm ved ikk´om du kan bruge noget pou |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |