|
Automatisk afspilning af billeder og film |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Foralias ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-August-2014 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-August-2014 kl. 11:50 |
Hejsa
Jeg søger et TV der kan afspille et mix af billeder og film, når man tilslutter et USB stick. Nogle af jer, der kender et TV der kan det? Det skal siges det er BÅDE billeder og film i en herlig pærevelling. Det er til to ældre mennesker, der gerne vil gennemse feriebilleder og film, men ikke har den store tekniske kunnen, andet end kopierer til USB fra computer. Så det skal gerne være så lavteknologisk som muligt ;-)
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samsung Smart TV kan det, men der skal vælges Video eller billeder. Men når det så er gjort kører det automatisk. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
På mit Fars 5 år gamle Pana TV, starter det selv op, når der sættes et SD card i. Kunne forestille mig det samme ville være gældende for et nyere Pana med usb indgang.
|
|
![]() |
|
Foralias ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-August-2014 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 5 |
Tak for input. Men desværre skal det være både video og billeder. Ellers kokser det for dem.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Selvfølgelig er det både video og billeder. Men ligesom på en tlf, skal der trykkes før videoen kører.
|
|
![]() |
|
Nå okay. Så den kan godt køre det samlet? Jeg forstod det bare som om at det var enten eller.
Men der skal trykkes på en knap på fjernbetjeningen, inden den afspiller videoen? Det prøver jeg lige at høre dem om. De ville helst, det bare kørte derudaf, når de knaldede USB pennen i.
|
|
![]() |
|
O'Riley ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2009 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 171 |
Tror altså langt størstedelen af de tv der kan det, vil have et behov for et klik eller 2. Skal så ikke kunne sige om der er et med en funktion man kan slå til, så den gør det automatisk.
|
|
![]() |
|
Det er heller ikke sikkert. Men hvis nu nogle kendte et TV der kunne, ville det jo være nemmest for dem :-)
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Der skal jo under alle omstendighede skiftes input eller til Smart Hub for at få det til at køre. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
På min Fars TV kommer der en række billeder frem, som viser indholdet af memorycarded. Der skal så vælges det aktuelle med piltaster og ok. Mon ikke de ældre mennesker godt kan finde ud af det. Det kunne min Far på 94 godt.
|
|
![]() |
|
Det samme sker på Samsung når den tilsluttede enhed åbnes, men der vises kun enten billeder eller Video, der skal vælges hvad man ønsker vist. |
|
|
|
![]() |
|
Tak for input. :-)
Jeg prøver lige at vende det med dem, men mon ikke de kan hitte ud af det. :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |