|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Hejsa Delphi Mit indlæg er heller ikke skrevet for at støde dit arbejde...Hvilket du ved jeg har respekt for ![]() Jeg mente bare at der var et par ting som brugere af dette forum burde vide om scheduled tasks og windows strømstyring....Ville ikke Highjacke tråden... mvh Anders |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() |
|
Tak for svaret begge. Jeg tror jeg vil lave kommandolinien som separat opgave 10 min efter TVGG kørsel, da tidsintervallet er begrænset til 10 minutter iflg. min hovedregning:) og det tager noget tid at grabbe kanalerne.
Har prøvet at sætte grabberen igang, men det trådløse net var nede, hvilket resulterede i, at den ikke ville gå i standby efterfølgende, da programmet ikke ville afslutte normalt, men kan se man kan sætte et tidsinterval for den pågældende opgave. Spørgsmålet er så om programmet også lukkes ned, når opgaven afsluttes, da det jo er et program der efterfølgende eksekveres gennem bat filen. Ville ikke være så smart, hvis man var taget på ferie også programmet ikke vil afslutte ordentligt, så computeren står og får hedeslag. |
||
![]() |
||
Delphi ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 438 |
![]() |
|
#Patriarken Synes dine oplysninger er relevante: ingen grund til at installere et ekstra program, hvis man kan få windows til at gøre det. #Bjur: Hvorfor ikke bare ..\ImportXMLTV.exe -xGrabThenImport -eHibernate som en windows planlagt opgave. Så går alt automatisk. Se TVGG vejledning på www.a123.dk Har selv kørt det i ca. en måned nu uden problemer.
|
||
![]() |
||
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() |
|
Jeg prøvede faktisk den automatiske for nogle måneder siden, men den kørte ikke helt godt nok, så bruger den gamle model stadig. Også fordi det tog sin tid at sætte op til at starte med, selvom det var en god guide, men kan være jeg giver det en chance i nærmeste fremtid, når der er tid til det:) |
||
![]() |
||
Delphi ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 438 |
![]() |
|
Har kikket lidt på C:\windows\shutdown.exe under XP: -r (luk(S5) og genstart) parameter virker fint! Men: der er ingen -h (hibernate) parameter. Vista og XP: der er ingen parameter til standby, eller? (har ikke selv vista) Måske er man så alligevel nødt til at bruge BootShifter til Hibernate/Standby funktionen. |
||
![]() |
||
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
|
Der ser ud til at være forskel på xp og vista. Redigeret af avh - 05-Marts-2008 kl. 18:24 |
||
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Hejsa
Jo der er forskel på Vista og XP mht standby og hibernate... (Arbejder mest med Vista for tiden bær over med min opførsel...)
Tjae hvis du vil ....DU kunne også prøve med (Vil bringe din computer i samme tilstand som "When i press my sleep button do the following" + Valgt tilstand...)
Virker 100% på både vista og på XP mvh Anders Redigeret af Patriarken - 05-Marts-2008 kl. 19:43 |
||
Mit Setup
||
![]() |
||
![]() |
|
Gode inputs
![]() |
||
![]() |
||
Sunny ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 325 |
![]() |
|
Nu har jeg prøvet at lave bat filen, og sat den til at køre. Men computer lukker ned ( windows skriver, at det afsluttes og computeren lukkes) Men skærmen bliver sort, men blæser, HDD alting står og snurrer og så sker der ikke mere. Hvad kan gøre det at ikke vil reboote? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Du skal indstille din bios til S3 STR
|
||
Mit Setup
||
![]() |
||
SimpleUser ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-August-2006 Status: Offline Point: 231 |
![]() |
|
men vi er alle enige om at VISTA ikke kan håndtere og boote, for derefter at logge ind? Ej heller hvis password er tomt? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nej, vi er IKKE enige læs HELE tråden....Der er billeder og alt muligt....
|
||
Mit Setup
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |