|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | ||
Delphi ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 438 |
![]() |
|
Hvis man alligevel bruger mit Auto Import XMLTV, kan man sætte PC'en i Standby/Hibernate ved at lave en windows task med følgende kommandolinie (vil dog nok mene, at det er lidt overkill at installere programmet blot for denne funktion): Det er helt i windows ånd at gøre det på denne måde Hvis man vil slukke sin PC, skal man klikke start, og hvis man vil sætte sin PC i Standby, skal man vælge kommandoen xWakeUp!
Redigeret af Delphi - 07-Marts-2008 kl. 12:34 |
||
![]() |
||
SimpleUser ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-August-2006 Status: Offline Point: 231 |
![]() |
|
Hæ - jeg nok bare lidt mere tykhovedet end andre. Har forsøgt at følge "tegenserien" - men uden held. Hver gang jeg har fjernet fluebenet ved at "spørge efteer passsword", så er det "checket" når jeg går ind igen. Med det resultat når jeg rebooter så kommer den kun til Login billedet. jeg skal dog side at jeg kører Shutdown /g eller r fra selve Opgavestyring istedet for en fil, men det burde vel ikke være et problem. jeg kører Vista Premium |
||
![]() |
||
Sunny ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 325 |
![]() |
|
Den står til S3!.... Windows havde inst. en opdatering og skulle genstartes. Som den automastisk skulle gøre. Der lavede den samme nummer, altså windows skriver den lukker ned og lidt efter bliver skærmen bliver sort og blæseren kører. Så skulle jeg lave en reset før den kom op igen. Hvad kan det så være? |
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
du har ikke lavet den første del af det jeg beskriver... |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Jeg har hverken kendskab til dit hardware, din opsætning mv.... Det er et fuldstændigt urealistisk spørgsmål. men windowstast + r cmd powercfg -AVAILABLESLEEPSTATES Ellers stil spørgsmål her... http://www.hifi-musik.dk/?page=viewtopic&t=3805 Redigeret af Patriarken - 11-Marts-2008 kl. 19:09 |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |