|
Automatisk genkendelse af lydformat |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Måske min står i Movie-Direct? Men det virker på min 508 Onkyo.
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
Men du skal være sikker på at filmen er i DD5.1....
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Hvad siger manualen, det må være udførligt beskrevet i den?
Redigeret af Kampus - 15-September-2013 kl. 16:00 |
|
![]() |
|
HonkyHonk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2005 Sted: Grindsted, DK Status: Offline Point: 99 |
Nu er jeg ikke stå stærk i alle de formater osv. Men jeg har en film med AAC5.1 lyd, som jeg sender til Onkyo via mit Apple TV - må indrømme at jeg forventer at Onkyo kan genkende det som surround - men det kan godt være, jeg forlanger for meget :)
|
|
Jesper
LG 65UF772, Apple TV 4, Sony STR DN1040, Dali IKON 6 MK2, SMT-3126, Harmony Companion |
|
![]() |
|
HonkyHonk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2005 Sted: Grindsted, DK Status: Offline Point: 99 |
Jeg har ikke fundet noget i manualen, der har kunnet hjælpe mig - desværre.
|
|
Jesper
LG 65UF772, Apple TV 4, Sony STR DN1040, Dali IKON 6 MK2, SMT-3126, Harmony Companion |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40552 |
Det er jo ikke sikkert at Reciveren kan afkode AAC. Har læst om at på Boxer som bruger HE-AAC, skal det sendes ud i andet format for at det kan afkodes.?
Det var vist Kampus der har skrevet noget om det.?
Har ikke læst så meget om det, da det ikke er relevant for mig.
|
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
Min Onkyo "genkender" ikke noget. Der skal man selv indstille jf. ovenstående. Også med mine AAC film gennem Appletv.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40552 |
Det lyder alt for besværligt, det skal da ske helt af sig selv.
|
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
Hvad skal ske af sig selv?
|
|
![]() |
|
Genkender den heller ikke andet indhold - gennem andet tilsluttet udstyr? Synes godt nok, det er en omstændig proces, at skulle igennem hver gang man skifte kilde/format. Men er da rart at høre, at jeg ikke er ene om 'problemet' .)
|
|
Jesper
|
![]() |
|
Jeg skal ikke skifte for hver kilde, det husker den selv. Med om du vil have lyd i stereo eller surround, skal man selv vælge.
|
|
![]() |
|
"Problemet" gælder jo kun for kilder, der behandler forskellige medier ( film og musik). Desuden bliver man jo konstant (herinde) mindet om at en surround reciever og seriøs musiklytning i stereo en no-go og fy-fy. Jeg ser simpelthen ikke "problemet".
Over and out. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |