recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Automatisk ur på DMR-EH65 fra LX5090H
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAutomatisk ur på DMR-EH65 fra LX5090H

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
flbs Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 123
Direkte link til dette indlæg Emne: Automatisk ur på DMR-EH65 fra LX5090H
    Sendt: 15-Marts-2009 kl. 18:04

Hej Jeg har et Pio LX5090H som jeg er SUPER tilfreds med. Et af de andre enheder jeg har sluttet til via HDMI er en Panasonic DVD optager DMR-EH65. Mit problem er at uret i DVD optageren ikke sættes automatisk via PIO'en som det gjorde ved mit tidligere TV. Jegved at kan få det til at virke, så hvd kan der bære galt. Er det fordi jeg kun benytter HDMI kabel mellem enhederne? Skal der evt. også et Scart kabel mellem samtidig? Har prøvet at få DVD optageren til at søge efter automatisk UR, men dem finder intet.

Alle gode ideeer modtages med tak.

Til top
Bridge Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 430
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2009 kl. 19:09
Jeg har selv sådan en recorder. Og jeg havde også lidt problemer. Men for mit vedkommende så skulle der bare et antenne kabel ind i maskinen (fra kabeltv) og så ind i menuen og køre en auto update, og så spillede det.
Pioneer 5090 KURO | Pana BD-30 BLU-RAY | Pana EH-65 HDD Recorder | Pioneer DVR LX61D HDD Recorder | Samsung HD box uden HDD, og med HDD
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40832
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2009 kl. 19:20

En Pana Recorder vil automatisk opdatere tiden når det er på antenne, og når tid er sat til Auto.

Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu